Nån som sett nåt liknande?

ASKAPLASKA

Trådstartare
Det är uppenbarligen en hästsko med sömmar och tåkappa men kan nån förklara resten?
20240321_182243.jpg
 
Någon som har återanvänt järnet i en hästsko till någon typ av hängare, man kan driva in skänkel till höger i en ex.vis takbjälke. Jag gissar bara friskt.

Min morfar som skodde hasten sjalv hade liknande, men han tog av den andra sidan lite sa man latt kunde hanga tyglar och annat pa skon.
Sedan vet jag inte om den sattes fast pa vaggen pa samma satt ... det ar mycket lange sedan jag sag det nu.
 
Min morfar som skodde hasten sjalv hade liknande, men han tog av den andra sidan lite sa man latt kunde hanga tyglar och annat pa skon.
Sedan vet jag inte om den sattes fast pa vaggen pa samma satt ... det ar mycket lange sedan jag sag det nu.
Det känns som man i det fallet hellre skulle försöka vrida skänkeln och använda sömhålen för att fäste på en vägg.
Många har väl i alla tider försökt hitta på något att göra med alla slitna hästskor som blir över.
 

Liknande trådar

L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 877
Senast: LiviaFilippa
·
Kropp & Själ Hej. Jag letar efter en gammal reklam, antingen från Always eller Libresse. I reklamen så hängde kvinnor med mens upp och ner i...
Svar
0
· Visningar
352
Tjatter Nåt du aldrig hört eller sett förr!? Nåt du i hela ditt liv inte kunnat ana fanns över huvud taget! Nyheterna dumpas här:
2 3
Svar
40
· Visningar
2 553
Senast: Keb71
·
Relationer Hej! Vill börja med att- ja absolut det bästa är ju att bara fråga. MEN nu vill jag fråga här först ;) Snapade med en kille i ca 1...
Svar
11
· Visningar
1 010
Senast: tanten
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp