Bukefalos 28 år!

Nån som ska till Ullared?

gul_zebra

Trådstartare
Det här kanske är en longshot men är det någon bukefalist som ska in på Gekås den närmsta tiden, och kan tänka sig att köpa en klänning och posta åt mig? Finns en sjuuuukt fin som jag bara måste ha, men att åka 52 mil enkel väg känns tyvärr lite orimligt för en klänning :D
 
Det här kanske är en longshot men är det någon bukefalist som ska in på Gekås den närmsta tiden, och kan tänka sig att köpa en klänning och posta åt mig? Finns en sjuuuukt fin som jag bara måste ha, men att åka 52 mil enkel väg känns tyvärr lite orimligt för en klänning :D

Har du frågat i Ullaredsgruppen på facebook? (ullaredsnackis eller något sånt heter den). Där verkar det lätt att få köphjälp :). De brukar ta 30 kr för besväret plus frakt om jag förstått saken rätt.
 
Har du frågat i Ullaredsgruppen på facebook? (ullaredsnackis eller något sånt heter den). Där verkar det lätt att få köphjälp :). De brukar ta 30 kr för besväret plus frakt om jag förstått saken rätt.
Nix - har ansökt men inte blivit insläppt än, så får se när det sker :)
 
Det här kanske är en longshot men är det någon bukefalist som ska in på Gekås den närmsta tiden, och kan tänka sig att köpa en klänning och posta åt mig? Finns en sjuuuukt fin som jag bara måste ha, men att åka 52 mil enkel väg känns tyvärr lite orimligt för en klänning :D
Vi kommer antagligen åka dit om 2-3 veckor. Hinner inte innan dess.
 
Bättre sent än aldrig ;)
Här är klänningen ifråga! Är inte helt förtjust i hur kort den blir fram och färgen känns inte riktigt jag, menmen. Jag behåller så får vi se om jag använder den under sommaren eller inte, om inte så är den iaf fruktansvärt lättsåld - tydligen helt slut på Ullared nu, igen :p
 

Bifogade filer

  • vit.jpg
    vit.jpg
    178,2 KB · Visningar: 256
Bättre sent än aldrig ;)
Här är klänningen ifråga! Är inte helt förtjust i hur kort den blir fram och färgen känns inte riktigt jag, menmen. Jag behåller så får vi se om jag använder den under sommaren eller inte, om inte så är den iaf fruktansvärt lättsåld - tydligen helt slut på Ullared nu, igen :p
Så fin! Har köpt något väldigt liknande på internet själv. :D
 
Den svarta var jättefin ju :) Det vita iofs också, men den svarta passade faktiskt bättre.

En annan ska till ullared nästa vecka :D
 

Liknande trådar

Kläder & Bli fin Vad ska ni ha på er i jul? :) Jag har ingen julklänning/jultröja eller jul-något-alls faktiskt... men nu är tiden inne känner jag, jag...
Svar
10
· Visningar
971
Senast: Otherside
·
Fordon När leasingen min bil går ut är planen att jag och sambon ska köpa en bil gemensamt. Nu har vi varsin men eftersom han har företagsbil...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
5 330
Senast: MiniLi
·
Tjatter I flashback forever tog de för en tid sedan upp en flashbacktråd om fikabesvikelser, och nu tänkte jag vi skulle kunna ha en sådan här...
23 24 25
Svar
486
· Visningar
19 522
Senast: Stefffie
·
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
13 158
Senast: Ramona
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp