När jag blev dumpad, mindre trevliga erfarenheter

vallhund

Trådstartare
Tänkte vi kunde dela med oss av otrevliga erfarenheter vi fått när/om vi blivit dumpade. Jag har en bild av mig själv som alltid varit den som lämnat, men insåg när jag tänkte efter att jag själv blivit dumpad vid två tillfällen, båda gångerna uppfattade jag som svek.
Jag återkommer med mina exempel. Fyll på med era!
 
Jag förstår inte riktigt frågan?

Har inte blivit dumpad men killen jag vart tillsammans med en gång för länge sen slutade med att jag gjorde slut för han vågade inte.
Många elaka ord uttalades och jag vart riktigt sårad och ledsen ett tag men sen gick det över.

Är det slut är det slut och jag ger inga andra chanser. Ex är ex av en anledning
 
Jag förstår inte riktigt frågan?

Har inte blivit dumpad men killen jag vart tillsammans med en gång för länge sen slutade med att jag gjorde slut för han vågade inte.
Många elaka ord uttalades och jag vart riktigt sårad och ledsen ett tag men sen gick det över.

Är det slut är det slut och jag ger inga andra chanser. Ex är ex av en anledning
Då förstod du nog inte frågan.
Förmodligen har jag formulerat trådstarten fel.
 
Jag har blivit dumpad via Facebook :D jag var 23 år, vi hade varit tillsammans i 6 år och var förlovade. Tittat lite på hus etc. Han vågade inte göra det IRL..... Inte för att han var rädd för mig utan för att han helt enkelt velade och inte klarade av att säga det ansikte mot ansikte. Jag var förkrossad verkligen. Sen ångrade han sig när den nya tjejen han träffat inte var så trevlig alla gånger. Men som någon tidigare skrev, jag ger heller inte fler chanser ;)

Jag mådde skit då, kände mig fruktansvärt sviken av den enda personen jag kände att jag litade på till hundra procent. Minns att mamma hotade med att köra mig till sjukhuset om jag inte tog mig samman.
Nu känner jag mest att det blev ju bra ändå till slut, när vardagen föll på plats. Glad att jag hade fina vänner och kollegor!
 
Hur skulle du formulera det?

Frågan om vem som dumpade är inte det jag missförstod men utan mer vad resterande handlade om.

Hur man mår? Vad man gjorde? Hur man betedde sig när det hände? Gjorde man något dumt man ska skämmas för? Råkade man ut för något dåligt? Det är mer den biten jag inte riktigt var med på .
 
Frågan om vem som dumpade är inte det jag missförstod men utan mer vad resterande handlade om.

Hur man mår? Vad man gjorde? Hur man betedde sig när det hände? Gjorde man något dumt man ska skämmas för? Råkade man ut för något dåligt? Det är mer den biten jag inte riktigt var med på .

Jag tror det kan vara tolkningsbart, blev man dumpad på ett annorlunda sätt, stack man iväg på sin efterlängtade jorden runtresa efter att ha blivit dumpad, gick man ner sig totalt osv. Något åt det hållet tolkar jag TS till, om man har någon historia från det att man blev dumpad.
 

Liknande trådar

Samhälle Dumpen är en organisation som letar reda på pedofiler som man har kontakt med via tex chattar. Efter detta brukar man stämma träff då...
17 18 19
Svar
366
· Visningar
16 792
Senast: Lobelia
·
Hundhälsa Är det någon som har erfarenhet av återkommande ögoninflammation på hund? Vad var felet? Min GR tik på 15 månader har nu fått...
Svar
13
· Visningar
538
Senast: Rugge
·
IT & mobiler På nyhetsmorgon i morse var det ett inslag om vett och etikett i gruppchattar. Nu var det rätt humoristiskt, men det fick mig att tänka...
2 3
Svar
41
· Visningar
3 069
Senast: Sryoqwe
·
Kläder & Bli fin Som jag skrev i förhållandetråden har jag friat ❤. Jag hade sen många år sen två bilder sparade på ringar jag ville ha om det skulle bli...
2 3
Svar
57
· Visningar
3 253

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp