Bukefalos 25 år!

H

Hida

Jag har jätte svårt att bestämma mig för vad jag ska välja för linje.. Och nu undrar jag fall om det finns någon häst linje med natur-inriktning i uppsala. För om man nu kanske skulle tröttna på hästar( fast inte så troligt.. :angel:) så har man ju ändå natur.. om det är som man typ har gått som en vanlig natur linje?

F

Fakal

Jag vet inte hur det är just i Uppsala. Men på de naturbruksgynasium häromkring kan man läsa naturbruk med NV-kompetens. Så man får den behörighet man behöver

OBS! Denna tråd fick sitt senaste inlägg för 19 år sedan.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästvård Ska försöka göra detta förklarligt på bästa sätt :) Min ponny (welsh cob-valack, 9 år), blev sommaren 2019 diagnosticerad med fång...
Svar
0
· Visningar
337
Hundhälsa Fler här har ju hundar med mycket päls. Som van från dobermann där man liksom badar hunden när den är skitig typ några gånger som valp...
Svar
8
· Visningar
600
  • Artikel
Dagbok För ett tag sen så skrev jag att vi hade pratat om dagvård och att jag kanske skulle börja i ungefär mitten av september. Men har tänkt...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
2 181
  • Artikel
Dagbok Vet att det här kommer låta taskigt att jag skriver om en person och att man inte ska det. Men jag MÅSTE skriva av mig om det! Och det...
Svar
15
· Visningar
1 029

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CXL
  • Mat på konferens - måste man äta då?
  • Squid game

Hund, Katt, Andra Djur

• Mata småfåglarna
  • Myggbett?