Bukefalos 25 år!

Naturmediciner??

jag använder olika örter för cirkulationen ...homeopatiska medel, ,massage, kiropraktik osv....VAD som använd är ofta individuellt på vad som är fel och vad det är för en häst..

S

seagullscotch

Vi använde ett ört te till en häst vi hade med svulna ben å dåliga njurar! Han blev märkbart bättre i både ben å njurar!

Jag använder Aloe Vera till det mesta! :D

Sår, magbesvär, hovar, sträckningar, träningsvärk, inflammationer, hudbesvär m.m.

/Snorpan

Jag ska prova med örter till min pålla nu som har väldigt dåligt imunförsvar, är en annan i stallet som använder det med bra resultat. Så jag hopps det fungerar på min osså. :)

OBS! Denna tråd fick sitt senaste inlägg för 19 år sedan.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Hästvård Känns som att jag har startat tusen trådar om den häst skadan sen i höstas, men nu kör vi igen. Kort bakgrund: Hästen har ett aktivt...
Svar
17
· Visningar
1 428
Hästvård Vår shettis misstänks ha ppid och ems och ska provtas för detta efter nyår. Har ingen erfarenhet av sjukdomen men veterinären misstänkte...
Svar
2
· Visningar
319
Foder&Strö uppvärmd Thermobar? Eller ska det ens vara Thermobar, kanske Willab?Ngt märke som har propp i botten? Ös på med åsikter o erfarenheter!🙂
2
Svar
21
· Visningar
1 028
Hästvård Hej Jag har världens finaste- och snart 19 åriga häst som har återkommande hälta Pga pålagringar i båda fram. Han blir behandlad och...
Svar
9
· Visningar
902

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Senast tagna bilden XII
  • Synas i mörkret

Hästrelaterat

• Försäkring häst
  • Dressyrsnack 15