Navigationsproblem

vallhund

Trådstartare
Jag vet inte hur länge det varit så. När jag befinner mig på "allmänt" o läser en tråd o sen försöker trycka på ett underforum som samhälle, eller lek o tjatter, så kommer jag bara tbx till den tråden jag läste. Inte hela världen, men det borde inte vara så svårt att fixa, eller?
 
Du har helt rätt, jag har inte sett detta som borde varit ett problem länge. Ingen annan har rapporterat det, tack för att du gjorde det. Jag skall försöka lösa det på något sätt.
Tjata gärna om jag skulle glömma det då jag nog inte hinner fixa det just nu.
 
Jag har försökt fixa lite med detta.
Har inte hittat någon lösning när man är inne i en tråd så jag valde att ta bort funktionen/länkarna när man är inne i trådar.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Nu när jag varit sjuk inser jag hur ensam jag är. Ingen mer än min syster hör av sig.. Det finns nog de som inte ens har de så jag...
2
Svar
24
· Visningar
1 775
Senast: Nepenthe
·
  • Låst
Hundavel & Ras Jag har sett i valp 2024 tråden att några har vizslor men jag tänkte att det kanske är bättre att göra en egen tråd motför att fråga...
9 10 11
Svar
201
· Visningar
6 921
Senast: Fetaost
·
Hundavel & Ras Läste precis i tråden valpkullar om en abortspruta som inte fungerat? Hann inte läsa så noga innan jag fick panik, så vet inte om jag...
2
Svar
28
· Visningar
2 234
Senast: Vovve
·
BPH
Hundträning Jag undrar om nån här har gjort BPH med sin hund om ni vill skriva lite om det? Alltså jag har själv klart kollat på endel filmer om hur...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
2 667
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Akvarietråden IV
  • Uppdateringstråd 29
  • Senast tagna bilden XV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp