nedgradera dator

movi

Trådstartare
ska ta bort xp och installera 2000 på en gammal klen dator,och ska köra insrallationsskivan! Har lagt in (boota) att den ska starta på cd-romen,men den gör det ej! ska jag på något vis godkänna att jag väljer som 1,cd-rom,2,hpårddisk och 3.floopy?
Det går ej att installera rakt av eftersom jag har ett nyare program och ska installera ett äldre..
 
Sv: nedgradera dator

1. När du i setup ställt in boot-ordningen måste du förstås spara inställningarna, men det antar jag du gjort.
2. Förutsätter att det är en ordentlig (laglig...) skiva. Då kommer den att fråga om du vill starta från skivan och ge dig några sekunder att bekräfta. Om du inte bekräftar fortsätter den starta från hårddisken som vanligt.
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
67 933
Senast: Jeps
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 954
Senast: jemeni
·
Hästmänniskan Ryttare, respekt?? Vi har ett hus och en stor lada. Bägge ligger vid en gårdsplan modell mindre, kan precis vända med sopbilen och...
2 3 4
Svar
65
· Visningar
7 371
Senast: Jadzia
·
Tjatter På allmän begäran kommer här årets upplaga av Secret Easterbunny Ni som varit med i Secret Santa eller Secret Easterbunny tidigare vet...
26 27 28
Svar
555
· Visningar
22 376
Senast: zassoo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp