W

West_

Min hund är nog sjuk :( Vi ska vänta nån dag och se om det blir bättre annars far vi till vetten. Hon är inte sådär akutsjuk utan jag tror hon har ont i magen, hennes inälvor har varit söndersparkade så dom är inte så hållbara så det har hänt en gång förr att Levern gick sönder :(
Blir så orolig, hon börjar ju bli lite till åren nu (snart 9)

Håll tummarna att det inte är nåt farligt :cry:

Nej, usch vad jobbigt.. :( Stackars vovven. Så jobbigt när de blir sjuka..Håller tummarna för att det inte är något farligt!!

L

Liten_men_tuff

Ussh :( , Hoppas verkligen inte det är någon fara med vovven , Hon kanske bara ätit något oätligt ,
Vi får hoppas på det bästa :)

L

Liten_men_tuff

Ajdå , Lite till skilland från min som stoppar i sig innan han ens hunnit lukta eller smaka på det :( ,
Men det löser sig ska du se :)

Liknande trådar

• Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
310
Senast: Bison
·
  • Artikel
Dagbok Funderingar kring tvåsamhet fortsätter att ockupera min hjärna till och från. Och det är väl inte så konstigt, för det tar väl ett tag...
Svar
4
· Visningar
853
Senast: cirkus
·
Hundhälsa För 2 dagar sen började vår Staffe Iris att skaka och så småningom även hässja kraftigt. Vi avvaktade nån timme men beslöt snart att åka...
Svar
7
· Visningar
1 167
Senast: Rugge
·
Småbarn Vi fick förra veckan veta att minstingen ska utredas för autism/hjärnskada osv. Veckan efter väljer sambon att dumpa mig, storasyskonet...
6 7 8
Svar
140
· Visningar
21 584
Senast: Blyger
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar