Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

W

West_

Min hund är nog sjuk :( Vi ska vänta nån dag och se om det blir bättre annars far vi till vetten. Hon är inte sådär akutsjuk utan jag tror hon har ont i magen, hennes inälvor har varit söndersparkade så dom är inte så hållbara så det har hänt en gång förr att Levern gick sönder :(
Blir så orolig, hon börjar ju bli lite till åren nu (snart 9)

Håll tummarna att det inte är nåt farligt :cry:

L

Liten_men_tuff

Ussh :( , Hoppas verkligen inte det är någon fara med vovven , Hon kanske bara ätit något oätligt ,
Vi får hoppas på det bästa :)

L

Liten_men_tuff

Ajdå , Lite till skilland från min som stoppar i sig innan han ens hunnit lukta eller smaka på det :( ,
Men det löser sig ska du se :)

OBS! Denna tråd har inte fått några nya svar på 6509 dagar.
Kanske det är bättre att starta en helt ny tråd för det du vill säga?
Självklart kan du fortfarande svara i denna tråd om du anser det mer lämpligt.

Liknande trådar

Gnägg Jag behöver bara få skriva av mig och hoppas det är okej. Jag ska snart ta farväl av min älskade häst som fått bedömningen av veterinär...
2
Svar
21
· Visningar
1 226
  • Artikel
Dagbok Jag fyllde år i veckan. Jag tycker inte sånt är viktigt alls och har aldrig varit road av nåt firande. Men inte en enda vän hörde av...
Svar
15
· Visningar
1 427
Kropp&Själ Min mage har sålänge jag kan minnas varit strulig. När jag var i tonåren utredde det, eller "utredde" är kanske bättre. Man tog lite...
5 6 7
Svar
125
· Visningar
9 789
Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
10 678

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Föl 2021
  • Betäckningar 2021

Omröstningar