snutt

Trådstartare
Vad har ni för erfarenhet av hingsten Negro. Vilka är fördelarna och nackdelarna?
Någon som har bilder på avkommor?
 
Jag är väldigt förtjust i en hingst på T-torp som har Negro på mödernet, Everdale. I övrigt är jag dåligt insatt då jag tycker att Negro själv är för grov att lägga på mitt sto.
 
@Fenestra har väl haft en avkomma e. Negro? Fina Cardhu! Jag skulle säga att nackdelarna är typen som är lite gammal. A+ för temperament. Hans KWPN-index för dressyr är högt, men hans index för exteriör är lägre (doc fortfarande över average).
Skulle välja honom till lite lättare, vältypade ston som jag vill tillföra gångarter och ridbarhet på.
 

Liknande trådar

Avel Frågar åt en vän. Söker tips på Welsh hingst på semin (helst) eller som står i Norrland. Helst C-ponny. Även D-ponny är av intresse...
Svar
3
· Visningar
455
Senast: Robina
·
Avel Hade behövt lite mer information och tycke kring några hingstar jag tänkt till nästa säsongs avel. Temprament osv och ok gångarter...
Svar
10
· Visningar
1 094
Senast: athena
·
Avel Hej Jag har haft 3 avkommor e mr vain alla har vart riktiga rymmare! Fantastiskt fina men busiga. Inte de andra fölen med annan pappa fr...
Svar
5
· Visningar
1 043
Senast: Marvin
·
  • Artikel
Hästnyheter – Att bettlösa huvudlag är snällare än bett är en sanning med modifikation, säger veterinär Ellen Frisenfeldt Schmedling. Alla bettlösa...
Svar
0
· Visningar
319
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp