Nerklassning-regler?

F

Frågvis

Är lite osäker på vad som gäller med nerklassning. Min flicka tog 18 poäng 2003 och 2 poäng våren 2004. Om jag har förstått det rätt så får hon tävla lokala LD och LC igen? Det är väl poängen nuvarade och förgående år som räknas? I så fall så står hon på två? Ska man anmäla nerklassning om man vill starta lägre klasser?
 
Sv: Nerklassning-regler?

Om jag inte är ute på hal is så kan din dotter tävla i vilka klasser hon vill 2005. Poängen tagna under 2004 styr ju vilka klasser man får rida nästkommande år.

Nedklassning anmäls ju om man köper/lånar en redan för året uppklassad ponny, så det borde ju inte du behöva göra!
 

Liknande trådar

Tjatter Välkomna till ulvleken! Deltagarlista Kilauea Qitis Harrysen Heffaklumpen LenaH Blacksmithfarm Glimra Fio Gabby_Ossi Jfrelin Lobelia...
32 33 34
Svar
677
· Visningar
9 376
Senast: Madalitso
·
Tjatter Hjärtligt välkomna till ”Lobelias meditations och mindfulnesscenter" Jag är glad att så många valt att närvara vid denna 10 dagars...
21 22 23
Svar
456
· Visningar
18 713
Tjatter Ni är alla varmt välkomna till Bukes stora nyårsfest! Detta år är det en färgsprakande maskeradbal som anordnas av Idahoe och...
52 53 54
Svar
1 060
· Visningar
36 182
Senast: Hedinn
·
Hoppning Hej! I helgen ska jag tävla min första cup som går i LC. Jag har haft min nuvarande ponny i ett år och utbildat honom från att vara fel...
Svar
1
· Visningar
1 837
Senast: tuaphua
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp