Net cooler....

• Utrustning
  • Trådstartare Trådstartare Patience_ox
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 619
P

Patience_ox

....är det någon som har köpt det täcket från Hööks? Såg att dom hade rea på det nu och ska slå till :D ska även köpa vinterstövlar mitt i hettan :p (nubuck ridstövlar)

Har ni några bra/ dåliga erfarenheter av dessa?

Sv: Net cooler....

då är dom väl inte "fantastiskt" fula utan "förskräckligt" fula :p

näe det var hela stövlar, inte dom med snörning, men dom satt :devil: illa....så det blev det inte, men täcket satt super bra o va rätt schysst färg på :d sen blev det en vojlock i svag mossgrön :confused: eller vad säger man?? sen blev det svampar till sommarduscharna :)

Har täcket och tycker det varit ok slit och släng täcke efter tvättat hästen från svett mm :) låg bra på killen och färgen var inte så förskräcklig :p

jag funderar på täcket, tycker om färgen o det verkar ju helt okej som hemma täcke.

Liknande trådar

Utrustning Jag står situationen att jag överväger att köpa en egen sadel som jag ska använda på andras hästar då jag inte äger en. Då det givetvis... 2
Svar
21
· Visningar
1 200
Senast: MiniLi
·
Utrustning Nu måste jag få puttra ur mig litegrann. Varning för extremt nördigt prat om reflexer 😂 Jag ÄLSKAR reflex- och varselkläder. Jag vet... 2 3
Svar
52
· Visningar
3 324
Utrustning Hej. Hoppas på lite tips. Har en häst som förefaller avsky att åka släp. Leta nu efter nytt släp som förhoppningsvis hästen är mindre... 2
Svar
33
· Visningar
1 825
Senast: Murray
·
Hemmet Någon med erfarenhet av att lämna ett hushåll med stor familj för att istället leva i ensamhushåll? Vad finns det för fallgropar som är... 3 4 5
Svar
97
· Visningar
6 943
Senast: Sassy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka