Never ending förkylning

Låter fantastiskt! Ska se om apoteket här har imorgon bitti. Överväger snorta hockeypulver snart pga desperat och tänker att det kan väl fräta lite gött 😂 (skoja bara).
Ja eller hur. Börjar fundera över om jag bara hade tur. Placebo? 🤔

Men värken i ansiktet igår var inge kul, till och med tänderna värkte, kändes som jag hade feber i dem.
 
Ha! Finns det något kvar efteråt tänker jag spara den. Kan ju inte vaska nått så dyrt 😂
Finns otrivin i Sverige? Den ordineras vid bihåleinflammation. Den är avsvällande så att allt kan rinna ut. Men det ska vara den vanliga, inte comp (för den hindrar snoret från att rinna ut). Den är ju receptfri också. Jag tog två eller tre doser om dagen i några dagar och blev bra nästan genast. Men min version var väldigt lindrig.
 
Finns otrivin i Sverige? Den ordineras vid bihåleinflammation. Den är avsvällande så att allt kan rinna ut. Men det ska vara den vanliga, inte comp (för den hindrar snoret från att rinna ut). Den är ju receptfri också. Jag tog två eller tre doser om dagen i några dagar och blev bra nästan genast. Men min version var väldigt lindrig.
Ja.
 
Halleluja! Jag mår bättre. Inte bra men bättre. Vet dock inte vad det beror på eftersom jag testat 100 saker samtidigt så vågar inte sluta med någon av de. Men den där vidriga smärtan i pannan är borta! Var lite öm över panna och näsrot kände jag när jag sminkade mig + är inte lika pigg och hurtig i kroppen som jag brukar så fortsätter ta det lugnt.
 
Finns otrivin i Sverige? Den ordineras vid bihåleinflammation. Den är avsvällande så att allt kan rinna ut. Men det ska vara den vanliga, inte comp (för den hindrar snoret från att rinna ut). Den är ju receptfri också. Jag tog två eller tre doser om dagen i några dagar och blev bra nästan genast. Men min version var väldigt lindrig.
Det finns flera nässpray med samma ämne, xylometazolinhydroklorid. Otrivin finns med och utan konserveringsmedel och med menthol, kanske nån mer variant också.
 
Fortfarande inte frisk :( så jävla less. pannvärken har lagt sig ganska mkt, kommer och går lite men inte lika illa som förut. Har börjat få ont i bihålan under höger öga och ser ibland suddigt på höger öga, det liksom trycker underifrån på ögat. Dagens klag 😂😭🙈
 

Liknande trådar

Hästmänniskan Hej! Behöver få skriva av mig lite och kanske få någon idé på hur jag ska resonera då jag känner mig så ensam med tankarna. Lite...
2
Svar
27
· Visningar
6 795
Senast: tuaphua
·
Kropp & Själ Hur pratar man med vårdcentralsläkare så att man faktiskt får hjälp? Jag har inte sökt vård på VC på många år nu eftersom de aldrig...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
8 921
Senast: tornblomma
·
Relationer Lååångt om min krångliga mor-dotter relation. Har i över ett halvår nu haft paus från min mor. Efter ännu ett storbråk så kände jag att...
Svar
13
· Visningar
2 553
Senast: tanten
·
Hundhälsa Min tik köper så sällan så jag kommer inte ihåg hur det brukar vara… Men, hon började löpa (rödblandad flytning) 17 januari, gick in i...
Svar
4
· Visningar
1 335
Senast: Fibusen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda 2022
  • Dressyrsnack 16
  • Artroskopi äldre häst

Omröstningar

Tillbaka
Upp