Bukefalos 28 år!

Status
Stängd för vidare inlägg.

timme

Trådstartare
hej nu behöver jag lite hjälp av er igen:)
jag är ny på denhär frånten med NH och skulle vilja veta lite mer om vad det går ut på osv?:)
 
Sv: Nh?

för mig går det ut på att hästen och jag skapar en relation, förståelse och ett partnerskap mellan varandra.

NH betyder för mig att få hästen förstå mig på hästarnas sätt (kroppspråk) för att förenkla min förklaring
 
Sv: Nh?

Klicka på prefixet N, som betyder NH. Då får du fram MILJONTALS fina trådar, som berättar vad NH är, vad det går ut på och hur mkt det betyder för många fantastiska, duktiga och pedagogiska bukefalister.

Med vänliga hälsningar

Moderator
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Som nog endel vet så är jag in lagd på bup igen men jag har dag permisson så jag är på hvb på dagarna och jag ska kanske till skolan...
2 3
Svar
54
· Visningar
3 824
Senast: LiviaFilippa
·
Hästhantering Hej! Vill varna för lång och rörig text... Gör ett sista desperat försök att få någon hjälp. Vill börja med att säga att hästen i...
3 4 5
Svar
81
· Visningar
11 750
L
  • Artikel
Dagbok Det är ju endel här som brukar tycka att jag gör bra teckningar om hur det är för mig och min upp fattning och så. Men ja jag vet inte...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
3 969
Ridning Hej! Finns säkert fler än jag som har hoppstammad men mest rider dressyr . Jag är inte så avancerad , msv:c/b. Tittar nu på lite olika...
Svar
7
· Visningar
987
Senast: Fiorano
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp