ni datorkunniga..

Modest

Trådstartare
jag installerade ett nytt spel idag på min dator. bilden i spelet vart helt förvriden, och konstig. det stod också att "windows virtuella minne är för lågt". kan det vara orsaken eller har jag ett för litet grafikkort?
jag har haft en demo på det här spelet, och den bilden har funkat perfekt. undrar om nån kan fundera ut vad detta beror på, eller vad jag ska göra åt det? :)

tack på förhand:D
 
Sv: ni datorkunniga..

Ändra inställningarna på det virtuella minnet :idea:

Sök på virtuellt minne i Hjälp och supportcentret. Läs igenom artiklarna i Microsoft Knowledge Base
 
Sv: ni datorkunniga..

Det är liksom meningen att du ska lära dig själv något oxå.

Det står exakt vad du ska göra där.

PÅ SVENSKA
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag köpte mitt nuvarande lilla hus så ”avslöjade” säljarna på kontraktsdagen att de inte skulle komma att tömma huset, utan att det...
Svar
7
· Visningar
1 908
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Kan ni fatta? Jag har hunnit fylla 30. Det är helt galet så fort tiden går. Något annat som också är galet är att jag fortfarande inte...
2 3
Svar
49
· Visningar
11 766
Senast: Saeta
·
Fritid Någon datorkunnig här? Jag har köpt det underbara gamla Arvet från rosemond hill. Det är från 1998, min dator från 2010 men...
Svar
17
· Visningar
4 478
Senast: labb
·
Kropp & Själ Jag såg att det redan finns en tråd om Ergenyl, men då den har några år på nacken tänkte jag att det kanske är bättre att starta en ny...
Svar
10
· Visningar
3 710
Senast: Amha
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp