Bukefalos 28 år!

Ni med CSN...

Emmmmma

Trådstartare
Jag har verkligen för mig att jag läste att fribeloppet skulle bli (rejält) höjt 2014.
Ni som har CSN i år, har ni fått högre? Jag har exakt samma som i höstas, och det är inte jättemånga kronor jag får tjäna - med tanke på att jag kommer jobba heltid i juni. :meh:

(Jag har mejlat CSN oxå, men blev nyfiken nu, inte om 5 dagar när svaret kommer! :D )
 
Sv: Ni med CSN...

Det står ju på deras sida:
http://www.csn.se/2.423/2.1118/1.12535

Den 1 januari höjs fribeloppet från 142 400 till 172 014 kronor för en heltidsstuderande. Det innebär att du som studerar på heltid under 40 veckor som mest kan ha inkomster på 172 014 kronor under ett år, utan att studiemedlen minskas. Om du har studiemedel under färre veckor eller på deltid, blir fribeloppet högre. Fribeloppet beräknas per kalenderhalvår.
 
Sv: Ni med CSN...

Mm, jo det har jag läst, en uppenbarligen gällde det inte mig - som ändå läser på heltid..
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Hej! Jag har pluggat heltid på universitet 2 år och har nu påbörjat sista året. Har alltså 120 hp då jag är i fas med allting. Jag läste...
Svar
3
· Visningar
457
Senast: Manji
·
Skola & Jobb Jag förstår verkligen inte detta, men jag får inget jobb trots att jag har en 3 1/2 årig universitets utbildning. Jag tog studenten...
6 7 8
Svar
150
· Visningar
21 680
Skola & Jobb Kan man skriva en skriva-av-sig-tråd här? Den kanske bör ligga under Dagbok, men samtidigt kanske det funkar lika bra här? För er som...
2
Svar
24
· Visningar
4 144
Senast: Sasse
·
Skola & Jobb 15 år i vården blev det men nu säger kroppen tvärstopp, ALLT gör ont, hela tiden. 3 omgångar av vad jag förstått i efterhand var...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 872
Senast: fejko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Betäckningar 2023 och föl 2024
  • Elitloppet – en gång om året!
  • Börja rida

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp