Bukefalos 28 år!

Ni med Main Coon

P

Pennylane

Brukar era Main Coon:s apportera leksaker?
Detta är min katts favorit sysslesättning :D vilket iofs är väldigt roligt!
Läste idag i en kattbok att det är väldigt vanligt att just Main Coon apporterar saker, så då undrar jag ju om era kissar också gör det?!? :)
 
jag har inte en main coon men väl en norsk skogkatt som älskar att apportera saker. absolut favoritlek :) hon tröttnar aldrig.
 
Vår Burmapojke apporterar jättemycket :)
Han tar ofta initiativet till apporterandet nattetid genom att försiktigt skjuta in leksaken under täcket till mig, så jag vaknar och slänger iväg den :crazy:
 
Min kisse är inte Maine Coon, men apporterar leksaker gör han. :)
 

Liknande trådar

Övr. Katt Hej, Har precis skaffat två kattungar (Maine Coon). Den ena flyttade in tre veckor före, M, och H kom 3 veckor efter och är således tre...
Svar
5
· Visningar
1 282
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag och min sambo längtar efter att bli med katt men vi har kört fast lite när det gäller vilken ras som kan passa oss. Vi bor i...
Svar
19
· Visningar
1 872
Senast: MissFideli
·
Övr. Katt Jag köpte en kattunge för lite mer en 1 år sen, de sa att hon var en bondkatt/norsk skogskatt men jag tror inte dom hade stenkoll på det...
Svar
9
· Visningar
1 339
Hundträning Är det någon som har förslag på övningar eller tricks att träna på inomhus? Jag är nyligen ryggopererad och ska ta det lugnt nu några...
Svar
15
· Visningar
939
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp