Ni som bor i Göteborgsområdet

Glasgow brukar kallas för Skottlands Göteborg, du kanske skulle komma hit och köpa skor istället? Annandagen är dessutom ingen helgdag här, så det mesta har öppet!
Oj, och annandagen är det visst inte heller kom jag på nu! Det är 23 grader utanför fönstret och min hjärna är fortfarande kvar i julen :cautious: Äsch så irrelevant mitt annars mycket relevanta inlägg blev nu! :cry:
 
Det går ett rykte om att utbredningen av dessa i shoppingcenter sprider sig med raketfart, någon som har sett liknande? Borde man hålla sig ifrån köpcenter nu? Kan de skada någon, sprider de någon sjukdom?🙄😲

WTC-1.jpg
 

Liknande trådar

Fritid Ska på GHS i februari och har köpt biljetter ihop med en kompis. Då det är heldag på lördagen så tänkte jag att jag dyker upp lite...
Svar
17
· Visningar
752
Senast: Squie
·
Mat Jag fyller snart 30 år och ska anordna en fest för familjen. Då jag bor 60 mil från alla andra i familjen lånar jag brorsans hus och...
Svar
8
· Visningar
808
Senast: mamman
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 259
Senast: ako
·
Fritid Jag ska ha en längre semester i jan/feb och är sugen på att göra något annat än det jag brukar (åka skidor). Tankarna på vad jag ska...
2 3
Svar
40
· Visningar
1 895

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp