Ni som har mipshjälm

Jag minns faktiskt nu efter att ha diskuterat det du skrev med en vän att det nog stod så om mipshjälmarna när de kom. På den jag har hemma nu, en uvex mipshjälm är det som små pluttar som ser ut att sitta fast i ett kort band från det som ska sitta mot huvudet och det yttre skalet. Kanske är det det som går sönder när hjälmen är förbrukad?
Jag ska försöka komma ihåg och känna försiktigt på in hjälm i kväll när jag är i stallet. Har aldrig känt att den varit ostadig alls men har inte ridit ordentligt på ett tag och har växlat mellan 2 olika hjälmar så vet inte säkert.
 

Liknande trådar

Utrustning Ni med samshield hjälmar se hit! Sitter och ska köpa en ny hjälm och är väldigt sugen på en samshield men har lite svårt att bestämma...
Svar
7
· Visningar
305
Senast: MiniLi
·
Utrustning Jag har köpt en ny ridhjälm. Min gamla hjälm är det minst nio år sedan jag köpte så det kändes dags att uppdatera den, särskilt som jag...
2
Svar
23
· Visningar
1 848
Senast: MimmiNO
·
Utrustning Vad har ni och vad är ni nöjda med? Det känns som att jag har provat igenom hela sortimentet. Jag har provat alla hööks, både deras egna...
2
Svar
31
· Visningar
3 102
Senast: JennyLz
·
Utrustning Hejsan! Jag har precis, idag, börjat rida vilket varit en dröm jag haft så länge jag kan minnas. Är så underbart glad! Min första...
2
Svar
24
· Visningar
1 884
Senast: valy
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp