Bukefalos 28 år!

Ni som kan Kroatien?

mars

Trådstartare
Vart reser man om man vill ha fina bad och rätt lugnt? Framförallt vilka orter ligger relativt nära flygplats, max 1 timme busstransfer.
 
Beroende på vad som är viktigast skulle jag sikta på området runt Makarska, tex Brela eller Baska Voda. Strax över en timme från flygplatsen.

Närmare ligger Split, men det är ju lite mer stadsliv.
 
Vart reser man om man vill ha fina bad och rätt lugnt? Framförallt vilka orter ligger relativt nära flygplats, max 1 timme busstransfer.
Var i början av juni på Brac (ö utanför Split) lugnt, fina bad. Men det var iofs typ 45 min buss + 50 min båt.
 

Liknande trådar

Fritid Efter ett gaska jävligt år arbetsmässigt för både mig och sambon (tack och lov i olika perioder) känner vi både ett behov av att komma...
Svar
14
· Visningar
968
Samhälle Först så vill jag säga att vi trots allt har det ganska bra i Sverige som har relativt låga avgifter för sjukvården jämfört med många...
2
Svar
31
· Visningar
1 481
Relationer Hur mycket är egentligen värt att offra för kärlek? Är 38 år, har varit tillsammans med min pojkvän i ett år. Han bor 1 timmes bilfärd...
5 6 7
Svar
132
· Visningar
12 958
Senast: Ramona
·
Tjatter Jag försöker undvika hemleverans (och är därför inte van vid hur det funkar) men nu har jag beställt en så pass stor sak att det inte...
Svar
4
· Visningar
412
Senast: Silver Girl
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp