Ni som tävlar dressyr...

J

Jezz

... hur ser er tävlingskavaj ut?
Ett eller två sprund?
Färg?

:bow:
 
Min har en spund , Är en svart victor hugo , Ganska lång och figursydd :) Har sytt in den själv så nu e den som ja vill ha den :D
 
Har för tillfället bara nåt billigt skräp, marinblå med ett sprund, men ska inom en snar framtid skaffa en marinblå Pikeur med två sprund.
 
jag har en viktor hugo golden, blå, guldkant på kragen, två sprund, fyra knappar fram.
 
Har nyligen köpt en mörkt marinblå Pikeur med två sprund. Supersnygg och dessutom med extra långa ärmar (som jag letat efter länge).
 
Jag har en lite billigare dressyrkavaj; Viktor Hugo Dressage. Kostade under 1000 kr. Ska dock be min mormor sy in den lite. Vill ha den ÄNNU mera figursydd.
 

Liknande trådar

Tävling Jag har blivit allt mer sugen på att börja tävla dressyr med min häst. Tänker att jag vill börja med att göra en programridning och ett...
Svar
5
· Visningar
605
Senast: Fiorano
·
  • Artikel
Hästnyheter Nu har även dressyren presenterat sin spetstrupp liksom övriga trupper inför OS-året 2024. – Det ska bli väldigt spännande och vi ser...
Svar
0
· Visningar
122
Senast: Gunnar
·
Tävling Hej! Jag ska börja tävla en ridskoleponny och tänkte tävla henne i dressyr som häst. Kan ponnyn samtidigt starta ponnyklasser med en...
Svar
5
· Visningar
737
  • Artikel
Hästnyheter Fyra får åka, bara tre får tävla. Vårens och sommarens prestationer avgör vilka ryttare Bo Jenå tar med sig till Paris. ”Jag vill se att...
Svar
0
· Visningar
129
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp