Bukefalos 25 år, Läs mer! Arkivet

Nidationsblödning...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Anastacia

Trådstartare
Är det som en "vanlig" blödning eller hur beter sig en sådan??
Inte för att jag tror att jag har en, fast mensen är i o f konstig, MEN jag tycker att alla pratar om det... och blev lite nyfiken så jag inte till 100 har förstått..
Kan den bete sig i stort sett som en vanlig mens eller är den mycket mindre?

H

Halloy

Sv: Nidationsblödning...

Hej!
Nidationsblödning har inget med mensen att göra. Det är något som ett fåtal kvinnor får ca 1 vecka efter ägglossning när det befruktade ägget fäster i livmoderslemhinnan. Det kommer då lite blod under någon dag och sedan slutar det.

Du tänker nog på de mensliknande blödningar som vissa kvinnor får i början av graviditeten (ofta ungefär när de skulle ha mens). Dessa blödningar är oftast mindre rikliga än vanlig mens och pågår oftast under färre dagar.

Lycka till!!!

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp&Själ En tjej i min nya klass är som ovan nämnt osäker och utfryst av klassen. Hon är därför utåt sett stöddig, självsäker och kan nog vara...
Svar
11
· Visningar
1 006
Kropp&Själ Jag har alltid haft regelbunden cykel med måttlig blödning. Senaste typ tre månaderna är cykeln förändrad, mer mellanblödningar och...
2
Svar
22
· Visningar
1 126
Övr.Barn Min äldsta dotter är nyligen fyllda åtta år. Hon har alltid varit en ganska orolig själ. Kolik som bebis, sov (sover) dåligt, vaknade...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
7 460
Tjatter Har med stort intresse läst igenom ca de 10 första sidorna på tråden om Särbegåvning, vilket gjorde att några frågor dök upp. Ska läsa...
Svar
3
· Visningar
488

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd nr 24
  • Hund bet familjemedlem hjälp

Hästrelaterat

Omröstningar