Nidationsblödning...

Status
Stängd för vidare inlägg.

Anastacia

Trådstartare
Är det som en "vanlig" blödning eller hur beter sig en sådan??
Inte för att jag tror att jag har en, fast mensen är i o f konstig, MEN jag tycker att alla pratar om det... och blev lite nyfiken så jag inte till 100 har förstått..
Kan den bete sig i stort sett som en vanlig mens eller är den mycket mindre?
 
Sv: Nidationsblödning...

Hej!
Nidationsblödning har inget med mensen att göra. Det är något som ett fåtal kvinnor får ca 1 vecka efter ägglossning när det befruktade ägget fäster i livmoderslemhinnan. Det kommer då lite blod under någon dag och sedan slutar det.

Du tänker nog på de mensliknande blödningar som vissa kvinnor får i början av graviditeten (ofta ungefär när de skulle ha mens). Dessa blödningar är oftast mindre rikliga än vanlig mens och pågår oftast under färre dagar.

Lycka till!!!
 
Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

L
  • Låst
  • Artikel
Dagbok Ända sen jag fick en diagnos att jag har autism så har jag HATAT det. För att det är som en diagnos att man är FEL enligt sam hället och...
5 6 7
Svar
127
· Visningar
6 724
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Postade två brev (överklagan till FK och AF), kostade 36 kronor kommer väl kosta det dubbla innan jag får rätt. Sedan gick jag in till...
Svar
0
· Visningar
306
Senast: IngelaH
·
Småbarn Vi har sökt vård både på jourcentral, akuten och kommer sannolikt behöva söka oss till VC nästa vecka om symtomen inte släpper - men är...
2 3
Svar
49
· Visningar
4 185
Senast: Blyger
·
L
Mat Först så förlåt om dethär är en lite konstig fråga! Men jag bara skulle tycka att det var intresant att veta hur andra tycker. Men om ni...
7 8 9
Svar
167
· Visningar
7 200
Senast: LiviaFilippa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp