Niklas hoppar av i protest

Sv: Niklas hoppar av i protest

...men då får han väl stanna hemma då...vem bryr sig?...han kanske inte ens hade fått en placering och vunnit några pengar ju...öh?
 
Sv: Niklas hoppar av i protest

Dyra priser = dyra startavgifter... känns på nått sätt som att det jämnar ut sig om man inte lyckas att få mera pengar utifrån.

Vill man ha höga prispengar får man lov att ta nya grepp, kanske något liknande som V75... utan alla som spelar på hästarna så skulle det inte vara några prispengar att tala om i trav och galopp heller :idea:
 
Sv: Niklas hoppar av i protest

Hästsporten kommer tyvärr aldrig få några pengar verkar det som, låga prispengar, svarta urusla löner till arbetare. Bra att han protesterar men jag vet ju inte vad som kan göras åt det. Det är så här det är.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok 28. juni.... Telefon från Rehabiliteringsscentret Vintersol på Teneriffa... "Du fick mejl från oss igår, kan du läsa igenom och svara...
Svar
5
· Visningar
839
L
  • Artikel
Dagbok Idag tänkte jag att jag skulle skriva lite mer om mina ponnysar! Men först så tänkte jag säga lite om hur det går för mig just nu med...
Svar
2
· Visningar
957
Senast: LiviaFilippa
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag hittade det här med dagbok här och tänkte att det kanske kan vara bra att skriva av sig lite och ifall nån vill läsa och har nån...
2 3
Svar
44
· Visningar
5 440
Senast: Flixon
·
  • Artikel
Hästnyheter Niklas Jonsson tog sig vidare till SM-final hemma på Strömsholm - men hoppade aldrig finalen. ... Källa / Läs mer...
Svar
0
· Visningar
301
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp