Bukefalos 28 år!

Nitendo DS

S

Shando

Hej ... jag visste inte vart jag skulle lägga detta så jag lägger det här:D
Ja min lillasyster fick en Nitendo DS i julklapp, och hon fyller år 11 januari, så jag tänkte ge ett spel till henne i födelsedags present. Men jag vet inte vad jag skall ge för spel , jag kan inte så mycket om sånadär spelmojänger
har nån någo tips , snälla säg åt mig då blir jag glad
det får gärna ha med djur och göra:D:D
tack på förhand:love:
 
Sv: Nitendo DS

Nintendogs är ju det bästa djurspelet helt klart =)
Vissa andra är bra men vissa är riktiga bottennapp speciellt något hästspel har jag för mig..bra att kolla upp några recensioner innan mao. Men som sagt Nintendogs är ett säkert kort :D
 
Sv: Nitendo DS

Ja mario glömde jag säga men det håller jag verkligen med om, asbra för alla åldrar typ :)
 
Sv: Nitendo DS

okej , tack för tipsen, jag tror det blir nitendogs XD
 

Liknande trådar

Gnägg Jag har haft min häst i två år nu. Han är världens snällaste och verkligen min bästa vän. Vi brukade hoppa förut och det gick väldigt...
Svar
4
· Visningar
1 780
Senast: Mia_R
·
Katthälsa Hej Jag provar att fråga här. Snälla inga påhopp, jag är här för att be om tips o råd. Jag gör det bästa jag kan för mina katter efter...
Svar
18
· Visningar
3 489
H
Relationer Hej, har ett litet eller rättare sagt stort problem. För några månader sedan träffade jag en kille på mitt jobb. Han är många år yngre...
35 36 37
Svar
735
· Visningar
63 218
Senast: Hemlig21
·
Tjatter ”En gång för länge sedan fanns det en liten flicka, som alla tyckte mycket om, men mest av alla hennes mormor. Hon skulle kunna ge detta...
27 28 29
Svar
567
· Visningar
17 625
Senast: Snurrfian
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp