Nitendo DS

S

Shando

Jag har funderat länge på att köpa en Nitendo ds åt min andra lilla syster den äldre (11år fyller 12år) för hon tjatar om det jämt när min lillasyster har en (9år) och så därför funderar jag är hon för gammal för den? eller passlig ålder när hon fyller ´12år ...snälla... behöver veta:p:D
 
Sv: Nitendo DS

Jag är 22 och min sambo är 25, vi har båda var sitt DS :p Så hon är inte alls för gammal för det, åldern spelar ingen roll utan frågan är ju om hon är intresserad vilket hon verkar vara. :)
 
Sv: Nitendo DS

Jag är snart 48 och spelar gärna Nintendogs :D

Det finns spel som passar vuxna också.
 
Sv: Nitendo DS

Okej, snart skaffar jag vell en egen DS =)
 
Sv: Nitendo DS

Haha ..... nu har jag köpt en DS åt mig och lillsyrran... JÄTTE ROLIGT!! LOVE IT :heart33
 
Sv: Nitendo DS

Vilka spel valde ni? När jag någon gång får pengar över så skulle jag vilja ha en egen konsol och spel. Nintendogs som jag spelar nu är dotterns.

Jag är sugen på egna spel, funderar på "hjärngympa" och sen finns det något diet-träningsprogram också. Matlagningsprogram finns också.
 
Sv: Nitendo DS

Jag valde Nitendogs, (lillesystern fick också Nitendogs fast hon fick Labrador , och jag tog Chihuahua) Men hon fick av vår mamma fick hon my horse and me 2 , de har jag inte prövat men.... Ni som vet hur länge skall man ladda nitendon när man köper , jag vet att det är en orange lampa som lyser men ja skulle vilja veta ditåt hur länge det tar..
tacksam för svar=)
 
Sv: Nitendo DS

Puttar...... svara! ... snälla människor!!!
 
Sv: Nitendo DS

Nu har den laddat i 1h =) ... laddar den ett dygn?
 
Sv: Nitendo DS

Hahha nu har jag suttit i en halv timme och spelat Nitendogs =) , fast jag har inte kommit så långt.. =/...mn jag har ialla fall lärt hunden sitt =)
 
Sv: Nitendo DS

=( jag har bara 602 trainer points =( och jag är Archie level , därför undrar jag vad kommer efter archie level och hur mycket poäng måste jag ha???
 
Sv: Nitendo DS

HAr nån av er prövat att ta och söka på bark mode? .. tacksam för svar igår sökte jag 5H!!!!!!!!!! riktit sant men de var på natten när jag sov. =)
 

Liknande trådar

Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 663
Senast: Tuggben
·
Relationer Min svärfar miste relativt plötsligt sin partner tidigare i vintras. De har varit tillsammans så gott som hela sina liv. Ensamheten...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 925
Senast: Halona
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 886
Senast: jemeni
·
  • Låst
Relationer Gammal användare, men nytt konto, mest på grund av att jag... vet inte, men nästan skäms över mina egna tankar? Jag vet att det finns...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 603
Senast: Gunnar
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Burkfisk
Tillbaka
Upp