Bukefalos 26 år!

Njur -och levervärden?

sissu

Trådstartare
Lyckades få ut en vet. i dag som hade tid att lyssna och som ansåg det VÄL befogat att ta njur-och leverblodprov på hästen.
Bara för att vet. lyssnade och tog prov så sviktar mitt tyvärr mitt förtroende.

Nu undrar jag vilka riktvärden som finns för vad som är normalt eller inte så jag har lite att gå på och jämföra med när provsvaren kommer.

MVH/

F

fio

Om du får provsvaren hemskickade så finns alltid dom "normala" värderna angivna på pappret.

sissu

Trådstartare
AHA.. Så då kan inte vet. bagatellisera(stavn?). Det är det jag är mest orolig för när det gäller dom.
Tack.
MVH/

Liknande trådar

Katthälsa Har dykt upp ett problem här hemma med våran 8 månaders kattunge, hona, kastrerad, innekatt. Söker efter någon med samma eller liknande...
Svar
0
· Visningar
284
  • Artikel
Dagbok Jag är inte så duktig på att faktiskt tala om vad jag känner eller vad jag vill, i och med min uppväxt där jag fått ta ett alltför stort...
Svar
4
· Visningar
505
Kultur Nu behöver jag input från Buke-oraklet! Jag har skrivit en historisk roman som är under utgivning. Idag fick jag veta att jag ska välja...
2 3
Svar
58
· Visningar
2 307
Kropp & Själ Sökte läkare pga tarmproblem, bla periodvisa diarrer, var inte direkt orolig för något allvarligt, haft diverse magproblem sen...
Svar
7
· Visningar
948

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Fölvakargänget
  • Ni som står uppstallade

Omröstningar