Bukefalos 28 år!

Hittarinte

Trådstartare
Jag har en vän som utbildar sig inom NLP. Jag har alltid trott det var humbug, men denna vän är en högst vettig och vetenskapligt lagd människa - så vad ska jag tro?

Är det nån av er som har erfarenheter och kunskap om NLP, som kan förklara lite mer? Är det nåt att testa för personlig utveckling?
 
Jag har en vän som utbildar sig inom NLP. Jag har alltid trott det var humbug, men denna vän är en högst vettig och vetenskapligt lagd människa - så vad ska jag tro?

Är det nån av er som har erfarenheter och kunskap om NLP, som kan förklara lite mer? Är det nåt att testa för personlig utveckling?

Att det är humbug.

https://www.vof.se/skepdic/neurolingvistisk-programmering/

Om man vill minska omfånget i sin plånbok kan man testa. Det enda det är bevisat effektivt för.
 

Liknande trådar

L
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
3 538
Senast: LiviaFilippa
·
Hemmet Bor sen ett år tillbaka i en BRF som är en gammal herrgård, omgjort till 14 lägenheter. Delar av parken som hör till är omgjord till...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
6 175
L
Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
4 202
Senast: LiviaFilippa
·
Utrustning Tjo, har tänkt ge mig på att bygga ett gäng cavalettistöd. Men, jag har typ noll erfarenhet av dom utöver sockerbitar för hundra år...
Svar
11
· Visningar
566
Senast: Mia_R
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp