JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
Du använder en gammal webbläsare. Den visar troligen inte denna och andra webbplatser på ett riktigt sätt.
Du bör uppgradera eller använda
en annan webbläsare .
Noga med rätt takhöjd stall
Moderator
Kramar och ramar
Övr. Barn Jag har inte läst boken men är ett stort fan av Petra och följer henne i sociala medier sedan flera år. Jag har snappat upp många knep...
Seaside
39 minuter sedan
Svar: 4
Visningar: 253
Barn
Vad gör vi? Kids edition del 5
Övr. Barn Fin kväll med barnen. Vi har cyklat, sen bakade jag pizza medan de byggde lego och ritade vid bordet i köket. Soffmys och äta framför...
FeatherCloud
Idag kl 20:18
Svar: 1 432
Visningar: 77 166
Barn
Uppdateringstråd 32
Övr. Hund Var och körde specialsök idag. Vi var helt osynk. Han kändes riktigt stressad. Hade svårt att lugna ner sig och tog tid innan han...
Jollanlollan
12 minuter sedan
Svar: 1 441
Visningar: 82 156
Hund
Nosework-tråden
Hundträning Ja precis. Insteget är väldigt lätt i nw. Och det gör också att man faktiskt kan bli bättre rätt snabbt, våga göra doftprov och börja tävla.
hundtant
59 minuter sedan
Svar: 646
Visningar: 49 895
Hund
FÅRtråden
Lantbruksdjur Vi har något slags plommon på tomten, taggigt med beska frukter. Det slår skott flitigt. Kan man ge sådant till fåren? Jag försöker...
Sryoqwe
Idag kl 14:41
Svar: 1 202
Visningar: 235 357
Djur
Nääär vänder det?
Katthälsa Har man uteslutit EPI? Exokrin pankreasinsufficiens. Ovanligt men förekommer och ger ofta brist på B12-vitamin.
Malibu_Stacy
Igår kl 23:55
Svar: 2
Visningar: 138
Katt
Dressyrryttare tillgång till ridhus?
Dressyr Du som tränar och/eller tävlar dressyr (andra grenar går också bra men jag tänkte inte på er som har unghäst på tillväxt eller som är...
Startad av JohannaB
Igår kl 07:59
Svar: 33
Visningar: 860
Grenar