Noppar skinn?

Harrysen

Trådstartare
Min hund gillar att noppa i skinn, typ mina dyra fårskinn 😇. Har ni något tips hur man kan låta honom få utlopp för detta på ett något billigare vis?
 
Är det att han drar små tesar (testar) typ? Finns ju holee balls (de som är runda bollar i rutnät) klipp smala tygremsor med en torrfoderkula/godis rulla ihop och tryck in i bollen. Då blir det lite pillande.
 
Ja han drar små bitar! Har testat såna bollar men han vill liksom slita/noppa/dra. Vi har såna kampleksaker men det blir svindyrt att låta honom gå loss på dem. 😂. Han för även strimla kartonger men inget verkar vara lika härligt som mattes dyra fårskinn 😅
 
Tigg gamla utslitna fårskinn på Facebook så att han får egna om du vill ge honom utlopp för beteendet.
 

Liknande trådar

Hundträning Jag har en liten hund med pyttig mun även för sin storlek och mjukt bett. Dessutom så är hon lugnt tempererad och jag jobbar mycket med...
Svar
15
· Visningar
935
Senast: snorp
·
Hundhälsa Kortversionen: hunden har ätit Fodax (oftast vilt) i flera år och funkat jättebra på det. Nu har vi flyttat till Åland och här finns...
2
Svar
20
· Visningar
1 471
Senast: Myrten
·
Övr. Hund Jag har sälj annons ute på min hund sedan den 17 januari. Jag har fått tre svar. En som bor i samma stad som jag och som kör lastbil...
2 3 4
Svar
60
· Visningar
4 836
Senast: ako
·
Övr. Hund Hej! Har ett par nya grannar ett som flyttat in ovanför mig, som har flera olika hundar som låter en del när de går i trapphuset...
Svar
9
· Visningar
668
Senast: Nepenthe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp