Nordiskt Forum

Lager

Trådstartare
Nu är det klart - semester bokad, hotell fixat, och plats ordnad! Tack X som avbokade så jag som simpel reserv fick åka! :bump:

Är det någon mer som ska till Nordiskt Forum? Vad ska ni gå på? Så mycket att se, så mycket att göra, så många att prata med. :banana:

http://nf2014.org/
 
En kompis till mig ska gå alla dagarna via sitt jobb. Jag tänkte ta sällskap med henne på några av aktiviteterna, bland annat i Folkets Park skulle det hända en del även kvällstid.
 

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
11 324
Senast: MML
·
Samhälle I tråden om religion togs det upp att det var fel att vården erbjöd samtalsstöd till patienter hos en präst när kurator hade semester...
11 12 13
Svar
258
· Visningar
10 617
Senast: Enya
·
Fritid Kanske fel att prata tåg just nu, men jag behöver bukes samlade kunskap. ;) Jag hade tänkt åka till NY i september, men nu när jag...
2 3
Svar
44
· Visningar
3 911
Senast: ameo
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
19 013
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Vikten av unghästbete
Tillbaka
Upp