Nosgrimma till PS-träns?

Luscha

Trådstartare
Jag letar efter ny nosgrimma till mitt PS-träns, den gamla versionen av Flying Change, brunt (mörkbrunt?)
Eftersom jag har använt aachen rätt länge nu vill jag köpa en pullarnosgrimma till detta tränset också för att kunna variera mig mer. Men det är svårt att hitta en pullarnosgrimma som både är rätt färg och har spännen på båda sidor, de allra flesta har ju en rem över nacken.
Den enda nosgrimman jag hittat är antares pullarnosgrimma, samt att jag köper en ny PS-nosgrimma. Men båda är ju ganska dyra.

Vet ni någon nosgrimma som kan passa? Det måste inte vara exakt rätt brun färg och andra modeller kan också vara av intresse, bara inte aachen. :)
 
går att sy om de flesta nosgrimmor bara du har en sölja över :). kan till och med nita den för att slippa sy eller lämna till sadelmakare.

men charlies har i alla fall haft en lös nosgrimma med spänne på båda sidorna. var dock förra året på falsterbo så vet inte om de har kvar det. billigt läder iofs.
 
Dyon har också pullarnosgrimma med två spännen, finns även som remont.

Googla Busse salermo pullarnosgrimma så hittar du en till, busse savona för remontnosgrimma.
 

Liknande trådar

Utrustning Fick med ett träns från Antares till nya ponnyn. Skulle vilja köpa en ny nosgrimma men kan inte hitta någonstans vilken storlek tränset...
Svar
0
· Visningar
192
Utrustning Ni som har hästar som inte gillar smala, raka nackstycken, vilka modeller har ni provat och vilka har fungerat bäst? Jag har ett...
Svar
6
· Visningar
1 074
Utrustning Hej, fick syn på en nosgrimma med vit fodring för ett riktigt fynd pris så jag blev bara tvungen att ta chansen. Problemet jag har nu är...
Svar
1
· Visningar
542
Senast: iNHALE
·
Utrustning Behöver hjälp att hitta snygga träns (gärna bruna med mässingspännen) UTAN snokrem/aachenrem. "Köp bara ett träns och plocka bort...
Svar
14
· Visningar
1 914
Senast: Sporthorse
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp