TheRedLightning

Trådstartare
Jag har börjat inse hur det är för dom som är väldigt aktiva, hur många notiser de kan få under en natt.

D52EF21E-B4CC-4910-8310-DB3F719F2779.jpeg


Jag tycker det är väldigt jobbigt att gå igenom på mobilen, finns risk att jag missar om någon svarat, de drunkar bland alla gilla notiser.

Går det inte att göra som på t ex facebook att alla gilla på samma inlägg blir en notis, istället för en för varje användare på det inlägget?
 
Ett lättare sätt att se är om du inte bara för pekaren över notiserna utan faktiskt klickar på flaggan. Då får du upp en lista på alla notiser som går snabbt att scanna av för att se om där står något annat än "gillar".
 
Fast det kräver ju att man använder bevakning ...
Alla trådar man skrivit i hamnar där. Vill man se sina gillanden trycker man på sin avatar o sen "gillanden" man mottagit.
Ett lättare sätt att se är om du inte bara för pekaren över notiserna utan faktiskt klickar på flaggan. Då får du upp en lista på alla notiser som går snabbt att scanna av för att se om där står något annat än "gillar".
Svårt att hålla reda på om man fått ca 30 notiser.
 
Alla trådar man skrivit i hamnar där. Vill man se sina gillanden trycker man på sin avatar o sen "gillanden" man mottagit.

Svårt att hålla reda på om man fått ca 30 notiser.

Nej, det är en inställning. De trådar jag skriver i hamnar inte i bevakade eftersom jag inte har det aktiverat i inställningar.

Inte svårt alls med 30 notiser. Jag hade 100 när jag loggade in häromdagen, det var all time high. Men det gick snabbt att scanna av listan för att se om där var något jag behövde svara på.
 
Nej, det är en inställning. De trådar jag skriver i hamnar inte i bevakade eftersom jag inte har det aktiverat i inställningar.

Inte svårt alls med 30 notiser. Jag hade 100 när jag loggade in häromdagen, det var all time high. Men det gick snabbt att scanna av listan för att se om där var något jag behövde svara på.
Jag beskrev hur jag gör för att hålla ordning o inte missa notiser.
 
Ett lättare sätt att se är om du inte bara för pekaren över notiserna utan faktiskt klickar på flaggan. Då får du upp en lista på alla notiser som går snabbt att scanna av för att se om där står något annat än "gillar".
Jag tycker ändå det känns som det inläggen där någon svarat drunknar bland de notiser om gillade inlägg, speciellt på mobilen. På datorn är det inga problem alls, även om det fortfarande hade underlättat.
 
Ärligt talat tycker jag att "gilla" är totalt onödigt. Klart att det känns trevligt att få många gillanden, men mer än så är det ju inte. Mer en bekräftelse på att någon tänker lika.
 
Jag tycker ändå det känns som det inläggen där någon svarat drunknar bland de notiser om gillade inlägg, speciellt på mobilen. På datorn är det inga problem alls, även om det fortfarande hade underlättat.
Jag tycker inte att det är så svårt. Ville tipsa om det där med en mer lätthanterad lista bara.
 
Jag hade 84 en gång :o Det var jobbigt att gå igenom vem som bara gillat och vem som citerat eller taggat så jag sket i det :D

Det skulle finnas en funktion om man vill ha notiser för ''blabla gillade ditt inlägg'' eller inte
 
Jag tycker inte att det är så svårt. Ville tipsa om det där med en mer lätthanterad lista bara.
Jag tycker det är svårt, jag gillar rulllisten på datorn (den som blir när man för muspekarna över den), då visas bara de nya notiserna och jag brukar gå igenom den och öppna de som har taggat/svarat notiserna i nya flikar.
På mobilen däremot funkar det inte att göra så av någon anledning, så när jag klickar på notiserna för att komma till den listan du nämner, kan jag inte riktigt se vilka som är de nya notiserna och vilka som är de gamla. Tar lite tid att gå igenom på mobilen om det är många, mest pga det som min originaltanke dök upp och startade den här tråden.
 

Liknande trådar

Bukefalos Det här kanske är ett tecken på att jag skriver för mycket överallt på buke, meeen... Förut om man loggade in på buke och hade massor...
2
Svar
39
· Visningar
1 942
Senast: Daff
·
Bukefalosnyheter Det är nu 26 år sedan dessa sidor som numera heter Bukefalos.se lades ut på internet. Tänkte gå igenom lite av det som hänt...
Svar
2
· Visningar
12 514
Senast: Nahar
·
Mat Jag förstår inte, några saker runt de läskvarianter som kallas för energidryck. Jag började fundera på de här frågorna, när en...
5 6 7
Svar
139
· Visningar
7 556
Senast: TinyWiny
·
Övr. Grenar Hej jag köpte 2019 en travare. 155cm hög på 16 år. såhär när jag ser tillbaka på det, så stod Trollet alltid inne i ladugården när jag...
2
Svar
31
· Visningar
2 970
Senast: nullo-modo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp