Notre Dame - katedralen brinner! Utbruten från Vad gör vi?

28222


:cry:
 
Jag är djupt, djupt chockad. Vissa saker tas för givet, det här fantastiska byggnadsverket har stått här längre än de flesta byggnader på jorden.

Jag såg Katarina kyrka brinna för 29 år sen och det var chockartat men är ingenting i jämförelse med Notre Dame.
 
Ja fy fasen. Såg nyhetsflashen och allt tog stopp några andetag. Känner mig lite mållös. Har ändå ingen särskild relation mer än turistbesök för många år sedan.
 

Liknande trådar

Samhälle Jag startar en ny tråd eftersom ämnet kommit upp i flera andra trådar (så mod inte skäller på oss :angel:). Så, vad säger Buke...
19 20 21
Svar
402
· Visningar
17 860
Senast: MJLee
·
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 586
Senast: Wille
·
Skola & Jobb Jag tänkte för inte så länge sedan starta en tråd likt många andra "vad vill jag jobba med"-trådar. Det är kanske lite den typen av råd...
2
Svar
25
· Visningar
3 023
Kropp & Själ Lite luddig rubrik kanske men kom inte på något som riktigt passade. Det är är apropå tråden om hur man klarar ett tråkigt jobb där det...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 920

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp