Nova -filmsnutt

• Övr. Hund
  • Trådstartare Trådstartare pippi27
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 6
  • Visningar Visningar 962
Sv: Nova -filmsnutt

Vet du, du är ensam om att göra liknelsen med katt om Nova!

Nova är en liten kul krabat. Hon ÄLSKAR vatten! Funderar på om det inte är en bc/katt/fisk-blandning jag fått?:angel:

Hon har snabbt lärt sig vissa saker.
Nova det är ju jag det!
Kom hit betyder visst att mna blir serverad en massa godis när matte ropar:idea:
Nej är nå´t märkligt ord som gör att när matte upprepat det några gånger så kommer hon och lyfter bort mig från det där jätteroliga:p

Fåren har vi inte kollat in än, men jag ser ju redan nu att vallningen finns där. Hon har fått span på kaninerna.
Klicker och visslan ska införas nu.
Inte så att n tror att jag ska börja träna på nå´t sätt men att jag klickar på det bra och börjar med visslan när jag vill att hon kommer.
Grunden läggs ju redan nu.
I övrigt så är hon en mycket glad liten valp som är som valpar ska vara, nyfiken på allt och busig.

Liknande trådar

Övr. Hund Ett lite märklig tråd kanske, men ett ack så jobbigt problem. Min hund är en cockblocker. Cockblock: A slang term for an action...
Svar
16
· Visningar
3 978
Senast: Dandylinn
·
Hundavel & Ras Av ren nyfikenhet så skulle jag vilja se vad ni hundägare här buke har för hundar och se bilder på de. Själv har jag en portugisisk... 2 3
Svar
55
· Visningar
7 271
Senast: Baddy96
·
Övr. Hund Jag är jätteallergisk just nu så jag försöker hitta nya sätt att roa hundarna inomhus. Det känns lite fel att be dem att städa efter...
Svar
7
· Visningar
1 120
Senast: buschiq
·
Övr. Hund Nu börjar jag bli desperat här.... Det är så att jag och hunden, whippet på 11mån, flyttade in hos min mamma och mina 2 småsyskon för... 2 3
Svar
42
· Visningar
7 546
Senast: pumah
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka