Novalis alldeles EGNA tråd!

Så har vi då genomfört vår 5:e FT ihop lilla Misty o jag...nolla igen i terrängen, även på tid och nolla i hoppningen, bra dressyr med MEN blev slagen med 0,1 straff från placering!! 0,1 straff....det kändes även om detta bara är ett steg på vägen....:o. Får se om vi vågar starta 100 klass nästa gång, hästen är ju klar för det iaf.:angel:
 
Denna gången var det vår tur att bli placerade iaf! Misty var klockren genom tävlingen, ngt matt i dressyren pga extremt tung bana för det hade ju regnat enorma mängder innan, men annars så himla fin! En 3:e plats lyckades vi ta denna gång och slutade på vårt dressyrresultat.

Misty%20Hermanstorp%20sept%202017_zpsbt091ki6.jpg
 
@LenaH du är en elaking som gillar utan att tala om att bilden inte syns. Man måste nämligen betala för att 3e part ska kunna se foton från den sidan numer.
 
Så var säsongen över, lite trist för det känns som jag precis kommit igång men å andra sidan är det slitigt som f-n att ligga på vägarna ner till Skåne så mycket som vi gjort i år. Tror det var 2009 sist som jag var där så mycket och då var jag ung!:D:D
Kan iaf summera säsongen som banne mig helt outstanding! Inte ett hinderfel med Misty och en bara en mindre lyckad tävling med Pållan! Go Irish!:bump::banana::bump:
Ser verkligen fram mot nästa säsong, ska fila på både dressyr och hoppning, målet för nästa år är att placera mig i 100-klass, helst varenda start! :D
 

Liknande trådar

Övr. Katt Nu blev jag plötsligt med kattungar, och måste ut och köpa mat till dem. Min gamla katt hade allergiproblem och kunde bara äta...
Svar
2
· Visningar
446
Senast: JohannaB
·
Mat Kan inte va enda som sug på grytor nu till hösten? :d 🍂 Jag gör ofantligt lite grytor, typ bara Kalops. :rofl: Så känner behöver...
2
Svar
28
· Visningar
1 563
Senast: Linta
·
Tjatter Tyckte att det behövdes en sådan. Vad ska ni äta? Pyntar ni på något speciellt sätt hemma? Vad ska ni göra? Vad ska ni ha på er? Hur...
10 11 12
Svar
229
· Visningar
9 959
Senast: Habina
·
Hundhälsa Har läst runt lite och det verkar som det vanligaste är att man byter från valpfoder till vuxenfoder kring året, eller "när hunden vuxit...
4 5 6
Svar
115
· Visningar
5 618
Senast: Dentaku
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp