Bukefalos 28 år!

K

kilmalbay

har fått nozinan utskrivet till min stackars vovven som är sååå rädd för dessa smällare/rakteter..
tänkte bara höra om de är någon mer som ger de till sin hund nu under nyårshelgen??
 
Sv: nozinan

min bearded fick nozzinan, men det fungerade inte så bra, hon var drogad i flera dagar efteråt. när jag berättade detta för vetrinären så fick vi plegizil i stället och det var mycket bättre. när tabletterna gått ur kroppen så var hon helt återställd
 

Liknande trådar

Övr. Hund Har fixat en relativt stor hundgård till hundarna att vara i när vi går omlott i våra arbeten. Har inte preparerat underlaget, vilket...
Svar
10
· Visningar
719
Senast: Milene
·
Hundhälsa Först och främst. Vi har varit hos veterinären. Hunden har fått mediciner. Allt är "bra". Men jag pallar tydligen inte psykiskt att mina...
Svar
13
· Visningar
1 628
Senast: tanten
·
Hundhälsa Hej alla fantastiska, nu är det Sveriges oroligaste hundhönsmamma här igen. På måndag ska vi operera bort två små juvertumörer på vår 9...
Svar
10
· Visningar
700
Övr. Hund Tycker det är väldigt kul att höra hur folk resonerar och tänker när det kommer till att döpa sina hundar. :) så vad heter era, och...
5 6 7
Svar
120
· Visningar
6 963
Senast: Seabaz
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp