Nu är det bestämt... *LÅNGT*

Sv: Nu är det bestämt... *LÅNGT*

Och jag kan ändå inte kräva av mina valpköpare att de ska göra någonting. Jag talar om vilka önskemål jag har och sedan kan jag bara hoppas att de som köper valparna "kommer till skott" när hudnarna nått åldern för när de bör ha utvecklat de egenskaper som behövs.

Fast du väljer ju ändå människor som du tror kommer passa din profil på "bra hundägare" när du säljer en valp, väl? På samma sätt finns det säkert köpare som är mer eller mindre troliga att de kommer knata runt bland dumpar och skrammel.
 

Liknande trådar

Hundavel & Ras Hej! Planen är att köpa en valp men jag är inte helt säker på ras eller uppfödare/föräldradjur än. Haft finsk lapphund tidigare. Är ute...
4 5 6
Svar
100
· Visningar
5 321
Övr. Hund Hej alla! (Längre inlägg) Jag har i många år längtat efter en hund men har pga omständigheter inte haft den möjligheten förrän ett år...
2 3 4
Svar
64
· Visningar
5 470
Senast: Mabuse
·
Hundavel & Ras Nu kommer ytterligare en ”vilken ras ska jag köpa” tråd… Jag söker efter en liten, glad hund som älskar långa promenader i skog och...
2 3 4
Svar
66
· Visningar
7 859
Senast: hundtant
·
Övr. Hund Vet inte riktigt vad jag vill med detta långa inlägg, för ingen annan kan ju veta, men det kanske hjälper att sortera ut mig själv genom...
2
Svar
21
· Visningar
3 197
Senast: geting
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Valp 2023 -den andra
  • Kattbilder #9
  • Bukekullar 23/24

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp