Nu är det gjort.......

Girasol

Trådstartare
Har idag bokat Irco Mena till både Calidomärren och Robin Z märren.
Nån mer som går till honom i år? :)
 
Sv: Nu är det gjort.......

Grattis!! Skulle gärna göra detsamma, men han måste väl vara svindyr idag:eek: Rätta mig om jag har fel. Vet du nåt om hur det funkar m sperma eft en hingst som varit död i 10 år? Har du en märr som tar sig lätt?;) Irco Mena var min :love: när han tävla, skulle aldrig tagits fr Royne dock:smirk:
 
Sv: Nu är det gjort.......

Det blir säkert kanon!!Har betäckt ett 5 årigt Irco Mena sto med Calido I,samma fast tvärtom.Vad ligger bakom ditt Calido I sto? är hon skimmel?

mvh
barb
 

Liknande trådar

Relationer Jag har en fråga som jag väldigt gärna skulle vilja veta hur andra tänker! Men jag ska försöka att förklara utan att av slöja förmycket...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 857
Relationer Visste inte var jag skulle lägga tråden, men moderator får flytta om den passar bättre någon annanstans. Jag hyr ju ut ett rum via...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
4 737
Senast: Wille
·
Hat
Relationer Dethär kanske är en konstig fråga så ursäkta då. Men jag undrar om ni hatar någon? Eller har gjort nångång? Alltså jag menar inte som...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
2 066
Kultur Jag läser en hel del böcker, på olika sätt (köpta nya böcker (pocket och inbundna), köpta begagnade böcker, låneböcker från biblioteket...
2
Svar
32
· Visningar
1 230
Senast: Motacilla
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp