Nu är hon åxå borta

nightcrawler

Trådstartare
Fick ta bort min älskade voff för en stund sen. Så fruktansvärt tomt här hemma nu. Det var många år sedan det var tomt på hund här i huset. Hon fick antagligen en stroke igår. 14år. Är så tacksam över att ha fått behålla henne så länge. Ingen av kullsyskonen blev så gammal. Den äldsta blev 10-11 tror jag. Dom andra inte ens det.
Det är knappt 2 månader sen jag fick ta bort min häst akut på julafton. Har alltid haft på känn att det skulle bli ungefär samtidigt med dom båda.
20200119_130026.jpg
 

Liknande trådar

Övr. Hund Jag skulle behöva tips på hur man överlever sin hunds bortgång. Just nu känner jag ingen anledning till att ens existera själv då han...
Svar
3
· Visningar
478
Senast: Myrten
·
Katthälsa Känner att jag behöver ventilera lite. Jag har en honkatt ungefär 10 år gammal. Hon kommer från det lokala katthemmet och har bott hos...
Svar
9
· Visningar
703
Senast: Sassy
·
Hundhälsa Nu är det jag som startar en sådan tråd, en som handlar om hur man vet att det är dags 😔 Man brukar ju säga att när man funderar på det...
Svar
18
· Visningar
1 655
Senast: Tuggben
·
Hästmänniskan Jag miste min häst akut för 2 mån sen. Världens snällaste, finaste och gulligaste kompis sedan 10 år tillbaka.Så älskad.Så saknad.❤️...
Svar
9
· Visningar
627
Senast: yamyam
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp