Bukefalos 25 år!

Nu är hon parad

Meibla

Trådstartare
Parade min lilla tjej i torsdags.. får se om det blir några valpar.
ska bli intressant å se hur dom här valparna blir. Blev dock inte samma hane den här gången p g a att han har blivit påkörd av en bil. :(
Men den hanen jag har parat med nu är nästan bättre enligt mej.

Meibla

Trådstartare
Mamman är 90% border collie, 10 % labbe. Pappan till valparna är en ren border collie. Har parat henne tidigare med mkt bra resultat. (Båda föräldrarna arbetar som vallhundar vilket även valparna kommer göra)

I

Iadorehumlan

Sv: Nu är hon parad

Parade min lilla tjej i torsdags.. får se om det blir några valpar.
ska bli intressant å se hur dom här valparna blir. Blev dock inte samma hane den här gången p g a att han har blivit påkörd av en bil. :(
Men den hanen jag har parat med nu är nästan bättre enligt mej.

Gillar att ta upp gammla trådar! Hehe men blev det några valpar för 4 år sen?

Meibla

Trådstartare

jisses vilken gammal tråd

ja en liten tik blev det, men tyvärr dog hon ett par dagar gammal.

I

Iadorehumlan

synd.. verkligen.. Har du tiken kvar?

Jissa att det snurrade i mitt huvud... Jag tänkte att när har du skaffat den tiken? *ha ha* Pust...

Liknande trådar

Hundhälsa Om det är någon här inne som kan ge mig råd om hur man ska hantera sin oro när det gäller sin allergiska hund. Får ont i magen varje...
2
Svar
20
· Visningar
1 451
Hundträning Hej alla, Jag känner mig lite uppgiven och vill därför rådfråga er. Det är så att jag i måndags hämtade hem en 8-veckors basset-valp...
Svar
13
· Visningar
2 589
Övr.Hund Hej! Jag har en blandras som nu är snart 7 månader. Hon har vart en ganska svår valp med massvis av hyss för sig, som många är! Vi har...
Svar
8
· Visningar
1 473
Övr.Hund Hur har era äldre hundar förändrats med åldern? Alvin var ett busfrö som liten, men ett snällt busfrö. Inget nafsande eller bråk, bara...
Svar
12
· Visningar
926

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CXLI
  • Fototråd
  • Gangsterrap och samhällets respons

Hund, Katt, Andra Djur

• Uppdateringstråd 25
  • Rastråd såklart! För vi älskar rastrådar