Nu är hon parad

Meibla

Trådstartare
Parade min lilla tjej i torsdags.. får se om det blir några valpar.
ska bli intressant å se hur dom här valparna blir. Blev dock inte samma hane den här gången p g a att han har blivit påkörd av en bil. :(
Men den hanen jag har parat med nu är nästan bättre enligt mej.

Meibla

Trådstartare
Mamman är 90% border collie, 10 % labbe. Pappan till valparna är en ren border collie. Har parat henne tidigare med mkt bra resultat. (Båda föräldrarna arbetar som vallhundar vilket även valparna kommer göra)

I

Iadorehumlan

Sv: Nu är hon parad

Parade min lilla tjej i torsdags.. får se om det blir några valpar.
ska bli intressant å se hur dom här valparna blir. Blev dock inte samma hane den här gången p g a att han har blivit påkörd av en bil. :(
Men den hanen jag har parat med nu är nästan bättre enligt mej.

Gillar att ta upp gammla trådar! Hehe men blev det några valpar för 4 år sen?

Meibla

Trådstartare

jisses vilken gammal tråd

ja en liten tik blev det, men tyvärr dog hon ett par dagar gammal.

I

Iadorehumlan

synd.. verkligen.. Har du tiken kvar?

Jissa att det snurrade i mitt huvud... Jag tänkte att när har du skaffat den tiken? *ha ha* Pust...

Liknande trådar

Övr. Hund Jag har levt med pälsdjursallergi & astma sedan barnsben, har trots detta haft hund hemma under tonåren och inte reagerat nämnvärt på...
2
Svar
22
· Visningar
2 571
Senast: AnneB
·
Hundhälsa Har en Malle hane på 1,5år, som i januari opererades för meniskskada i höger bakknä där man även kunde se att 10% av främre korsbandet...
Svar
1
· Visningar
452
Hundhälsa Har en liten bichonblandning på 8 1/2 år som jag nu ikväll hittade en lös tand på när jag borstade hennes tänder. Sist jag var hos...
Svar
12
· Visningar
1 499
Övr. Hund Jag har panik. Jag har en vuxen hund sen tidigare och ville ha en till hund som fyllde behov som min vuxna hund inte gör. Ville ha en...
Svar
16
· Visningar
5 068
Senast: iNHALE
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar