Nu är jag ledsen!!!!

B

**BORTTAGEN**

:cry: I kväll kommer en tjej från kattkommando syd och tittar på lille Tiger. Antagligen tar hon honom med sig. :cry: Anledningen är att min lille son på 3,5 år visar tecken på allergi. Jag har ingen lust att vänta och se om det blir värre. Han snörvlar och kliar sig i ögonen och har röda utslag på halsen. Bara hemma med... på dagis visar han inga symptom. Jag har försökt hela dagen att få någon som jag känner att ta över honom men utan resultat. Hade helst velat det så att jag kunde behålla kontakten med min lille Tiger men men... :cry: Han är ca 8 veckor nu och mår säkert bäst av att komma till ett ställe med flera katter så att han får lite förebilder. :cry: Ha det....
 
Tråkigt, men sånt kan man ju inte göra något åt... och allergin har ju en chans att växa bort tills han blir vuxen om han slipper utsättas för det hela tiden.
 
Tråkigt! Men på et sätt är det väl lite skönt att det kom så här tidigt, så ni inte hann fästa er alldeles för mycket vid kissen.
Hoppas han får ett bra hem!
 
Jo det är klart fast jag är ju väldigt duktig på att fästa mig vid djur...så det här var ju inte roligt. Lisbeth från kattkommando syd var och hämtade honom och hon tyckte att han var helt otroligt söt och fin.Hon trodde att han skulle få ett bra hem snabbt. Röda katter är ju populära. Fast Tiger är nästan mer åt cremehållet. Vi skulle ialla fall hålla kontakten så att jag vet när han har fått ett hem :cry: :cry: Min man säger att vi iaf räddade livet på homom och att vi har givit honom en bra start, så jag får väl tänka så jag med. Till sonen har vi sagt att Tiger har åkt hem till sin mamma och det tyckte han var bra "för han har ju en mamma och en pappa så det behöver kisen med" :)
 
Ååh så hemskt att behöva lämna bort honom. Vet hur du känner dig!
Men han får säkert ett bra hem, de brukar hitta bra människor åt katterna. Dessutom var han ju inte så gammal.
Skönt att sonen inte är allt för ledsen. Det skulle ju vara dubbelt jobbigt.
 
Tycker verkligen synd om både dig och din son.
Djur betyder ju så mycket för barn att ha någon att krama och få känna att man har en vän ( :cry:Alltid)
 
Tycker verkligen synd om både dig och din son.
Djur betyder ju så mycket för barn att ha någon att krama och få känna att man har en vän ( :cry:Alltid)
 

Liknande trådar

Relationer Varning för vääääldigt långt inlägg! Jag skriver sällan personliga saker här men nu känner jag att jag skulle behöva andras syn på...
2 3 4
Svar
74
· Visningar
23 582
Senast: alazzi
·
Hundhälsa Jag är så jävla ledsen :cry: hemkommen från veterinären då jag bokat tid för hältutredning på "gammel"hunden då haft många symtom på...
Svar
15
· Visningar
3 851
Senast: nilie
·
Hundhälsa Jag behöver få lite neutrala åsikter om min älskade vovve. Han är en blandras chihuahua/powder puff, med lite inblandning av nåt mer på...
Svar
9
· Visningar
2 859
Senast: Monstermom
·
Övr. Katt Vet inte vad jag vill med tråden mer än att få ur mig allt... Alltså usch jag är så himla ledsen, det gör ont i hjärtat. En dag kom...
Svar
11
· Visningar
2 270
Senast: TinyWiny
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Artroskopi äldre häst
  • Födda 2022
  • Mängd olja och lucern

Omröstningar

Tillbaka
Upp