Nu är jag på banan!

Status
Stängd för vidare inlägg.
Knäfraktur, 7 veckor och ingen ordning på allting Mitt i det skulle jag börjat jobba och de nya releaserna för LesMills släpptes.

Nu är jag på benen, har kört 3,5 Bodyjam-pass (det första stod jag bara och fattade absolut ingenting, andra passet avbröt jag efter halva p.g.a att jag då visste att den andra halvan mest bara var hopp) igår körde jag 3:e hela, och då bytte hon ut (....) andra halvan till en gammal. Och jag visste att det inte fanns en chans i helvetet att jag skulle avbryta och gå ut ändå.

Bp började jag med typ veckan efter att jag ställt bort kryckorna. Gick ju över förväntan.
Nu har jag förutom jamen kört typ 3 Bp-pass, 2 Bodyattack och 1 tabata. Det är för mycket. Jag borde inte. Men jag kan inte låta bli :o
Har bokat in x antal timmar med min PT också, första imorgon. Igår körde jag tabata efter "jobbet" och sen jamen på kvällen, så träningsvärken var ju fin idag. Hur den är på torsdag vill jag inte veta (men då är det vila, tors, fre & sön är vilodagar numera, bortsett från jooooobbet :p )
Och ja, det är för mycket. Nej jag borde inte köra Bodyattack imorgon kväll eftersom jag kör med PT efter jobbet (hahaha det låter så bra...gillar att skriva det! :D ) men...jag vill. Och knät gör typ inte ont alls.
Jag kan köra Low-impact också, tror jag.
Om det inte blir för mycket energi...risken finns.
Risken finns också att det blir jag och två instruktörer som ska byta om sen :eek:
Jag får la vänta på att de blir klara eller något. För jag tror inte att jag skulle känna mig bekväm med det över huvud taget.
Å andra sidan... jag hämtar ju egentligen bara mina saker, byter ju inte om där..fast alla saker är ju på samma ställe.
But still.

Samtidigt, jag gillar´t.
Att äntligen få vara igång igen. Det är fint det.

Heja mig!
Sen då i torsdags gjorde jag mitt första arbetspass. Sååå skönt att äntligen vara igång! Dock fick jag ju gå i "civila" kläder och städa eftersom chefen inte hade beställt någon tröja till mig, och låna gick visst inte.
Det gick hyfsat, hann nästan klart med det jag skulle göra och det var många som frågade om jag börjat jobba där, och sa att de tyckte det var kul :) Alltid kul att känna sig uppskattad liksom. Fast det vet jag ju, där känner jag mig som hemma med allt och alla.

Idag fick jag i alla fall min fina tröja :love: känner mig mer som hemma nu, och börjar vänja mig vid att jag faktiskt både får och kan använda personalens omklädningsrum. Fast där är (om möjligt) ännu trängre än det "vanliga".
Men förhoppningsvis slipper man få någon annans bakdel i ansiktet. Herreguuuuuud :rofl:
 

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok Idag har jag hunnit med mycket ;) Ponnyn har ridits. åkte till ridhuset då ridbanan är stelfrusen och hoppade lite, hon var lite spänd...
Svar
0
· Visningar
352
Senast: Coras star
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag har varit lite o säker om jag skulle skriva om dethär men jag har kommit fram till att jag vill det. Och endel kanske tycker att det...
Svar
16
· Visningar
1 748
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok Sensommaren har inte riktigt varit som jag hoppats. Ingenting har blivit riktigt bra, men var väl inte så många grejer som hänt än...
Svar
2
· Visningar
821
Senast: Bison
·
L
  • Artikel
Dagbok Jag skrev dethär igår kväll när jag hade panik och ALLT bara var förmycket i huvudet. Så sa den personalen som var med mig att jag kunde...
2 3 4
Svar
61
· Visningar
4 950
Senast: Voeux
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp