Nu behöver jag bukes hjälp!

Seabaz

Trådstartare
Dejt-aktivitet!

Jag vill bjuda med en kille på nåt spektakulärt! Men vad? I Stockholm.

Det ska inte vara nåt vanligt bio-middag tjaffs utan något fysiskt!
Grönalund och Skansen går bort även om jag tycker det är roligt/fint så passar det inte just nu.

Ej heller intresserad av "picknick" och sånt larv :p


Jag tänker mig typ bågskytte eller pistolskytte kanske? Köra nån häftig bil eller hälsa på på något häftigt ställe... Men jag är för lite i Stockholm för att kunna komma på direkt vad det finns för skoj


Har ni tips?
 
Sv: Nu behöver jag bukes hjälp!

Lazerdoom? Tror jag det heter:p När man springer runt och skjuter på varandra med laser;)
 
Sv: Nu behöver jag bukes hjälp!

Ahh juste! Det skulle kunna vara något om det inte vore för att mina fördomar säger att det bara är 12-åriga grabbar som springer där? Eller? :D
 
Sv: Nu behöver jag bukes hjälp!

Mycket bra tips också, tack :)


En annan fråga (frågar för en kompis).
Min kompis ska på dejt för första gången med en tjej snart och han vill så gärna ge henne något, alltså typ som en blomma eller så. MEN. Han vill att det ska vara något annat än "bara en blomma". Något som hon skulle uppskatta och något som får henne att tänka på honom såklart!

Det lilla jag vet om tjejen och det jag vet om min kompis är att dom skulle vara en perfect match för varandra. Men det är lite komplicerat, jag kan inte gå in på det... Men i alla fall...

Både tjejen och killen är rätt så "rockiga"... Så vad ger man en rockig tjej på första dejten...? som inte är en blomma? :D
 
Sv: Nu behöver jag bukes hjälp!

DET hade ju vart roligt!! Har dom det i Stockholm? Jag hoppade bj när jag var i nya zeeland! Helt fantastiskt kul! Och väldigt nervigt :nailbiting:
 
Sv: Nu behöver jag bukes hjälp!

Laserdome är skit kul! Och skulle väl tro att om man spelar lite senare så är det kanske inte lika mycket "småbarn" :P
Sen gillar jag att spela biljard, så det skulle ni kunna göra efteråt, för en hel kväll kanske det inte är skit kul :P
 
Sv: Nu behöver jag bukes hjälp!

haha, fick just "inget hoppande"... haha han är lite mesig :p
 
Sv: Nu behöver jag bukes hjälp!

Biljard gillar jag också! Känns dock inte helt rätt med den här killen... nu lutar det åt pistolskytte ändå kanske men då är ju lazerdoom billigare gissar jag
 
Sv: Nu behöver jag bukes hjälp!

Vet du vad hon gillar för musik?

Kanske kunde han ge henne en skiva som hon vill ha. Det visar ju på att han är intresserad och har tagit reda på vad hon gillar.
Det hade jag uppskattat och tagit som att han är seriös :)
 
Sv: Nu behöver jag bukes hjälp!

Tyvärr vet jag inte det och i hans fall hade det nog betytt stalker-warning :o :D

Men det var ett bra tips annars! Egentligen borde han ta med sig gitarren och sjunga nåt till henne men det kan han inte heller göra pga vissa omständigheter :meh:
 
Sv: Nu behöver jag bukes hjälp!

Ballbreaker tog jag med min sambo på. Massa aktiviteter och om man blir hungrig serveras även käk.
 

Liknande trådar

  • Artikel
Dagbok När jag varit ute och snurrat i världen något år, och insett att min plats inte fanns därute heller så bestämde jag mig för att fördriva...
Svar
0
· Visningar
1 337
Senast: miumiu
·
  • Låst
  • Artikel
Dagbok I oktober 2007 så kom en liten ljusbrun kille med fyra vita tassar hem till mig, fyra månader gammal! :love: Imorgon fyller samma kille...
Svar
6
· Visningar
2 658
Senast: Takire
·
Kropp & Själ Jag började ett nytt jobb i mars. Några månader senare satt jag i personalrummet innan jag skulle börja tillsammans med två andra...
Svar
9
· Visningar
1 382
Senast: Korven
·
Relationer Som några av er säkert vet så har jag inte haft den bästa erfarenheten av killar. Nu har jag dock träffat två stycken och mitt huvud är...
2 3
Svar
45
· Visningar
6 557
Senast: melen
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp