Nu e Milo hemma!

Naaww va sööt!
men han är ju en hane! inte kan ju ha rosa sels på honom då! ;)
 
vi köpte ett jättefint halsband, svart med tassar men det var ju på tok för stort så han fick ärva min gamla perser-honas gamla sele :p
 
Nämen stackarn´n, ärva av katten, *fniss* :D

Jättesöt liten valp. Hoppas ni får många härliga och roliga år tillsammans.

Vår lille (store) valp på 4 mån. är redan inne på sin 4:e halsbandsstorlek, så även jag har fått leta i gömmorna. Men han fick ärva av tidigare hundar. När han vuxit klart skall han få ett sprillans nytt, alldeles eget halsband :smirk:
 
oh så underbart söt. älskar den rasen, ska själv köpa en sån någon gång i framtiden.. Är dom lättlärda och så? :)
 
Så söööt.. Vill med ha en valp fast vi har två vuxan hundar och det räcker.
 
Helt underbar *vill ha* :love: :love: :love:
Jag ska nog ta hem honom när jag kommer på besök!!
 
Vilken sötnos! :love:

Men har du satt på stackarn en rosa sele?! Han kommer ju bli mobbad av dom andra hundarna! :mad: ;)
 
den som e så fiiin ;) han går iof mest utan koppel just nu, iaf fram tills han visar att han vågar gå mer än 5 meter ifrån oss :)
 
jadu, inte lätt o väga o mäta en valp som aldrig står stilla :crazy: men vi fick det till ca 2 kg :eek: men tror inte riktigt på det.. och strax under 20 cm

vi ska iväg nästa helg till sommarhuset och väga honom på en riktig matvåg.. e nog lite enklare :)

kan tänka mig att din är lite större :D
 

Liknande trådar

Tjatter Eftersom allmänna påtryckningar gjort sig hörda, efterlysningstråd startats och anmälningar har börjat ramla in redan innan tråden...
89 90 91
Svar
1 817
· Visningar
68 060
Senast: Jeps
·
  • Artikel
Dagbok Solen lyste säkert på dig Soljävel Och jag skakar sönder Allt jag rör vid Du rör och går Rörochgårutanattfällaentår När du...
Svar
2
· Visningar
1 616
Senast: Tofs
·
  • Artikel
Dagbok Huset jag köpte hade inte använts som permanentbostad på de senaste “60+-ish” åren, och hade även stått helt lämnat åt sitt öde under...
2
Svar
26
· Visningar
6 322
Senast: Calmiche
·
Tjatter Eftersom spontananmälningar och påtryckningar börjat trilla in. :rofl::love: Här kommer årets upplaga av Secret Santa! 🎅 Ni som har...
67 68 69
Svar
1 378
· Visningar
76 151
Senast: Klara
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Semester.
Tillbaka
Upp