Bukefalos 28 år!

Nu får Torn också ha en tråd!

Trolla

Trådstartare
Verkar som att alla andra tävlingar har en egen tråd så här kommer Torns också!

Vilka ska dit?

Själv ska jjag och fbl tanten skutta runt (förhoppningsvis...) på söndag (debutant häst)

Kollade just in banan på hemsidan och den ser mycket fin ut tycker jag :)
 
Sv: Nu får Torn också ha en tråd!

Ooh, är det nu i helgen! Åker kanske dit o tittar/fotar lite. Är min gamla ridskola/klubb. Vilka klasser vilka dagar?
 
Sv: Nu får Torn också ha en tråd!

DEt gör inget i så fall;)'

Han går super just nu fick 70% i la:3 och han hoppar super på träningar:banana: fast det kan ju ändra sig det är ju några veckor kvar:smirk:
 
Sv: Nu får Torn också ha en tråd!

Betti brukar få runt 70% :angel: och har väl rätt ålder för sandlådan... Dessutom har inte en enda tävling regnat bort här uppe :devil:
 
Sv: Nu får Torn också ha en tråd!

Betti brukar få runt 70% :angel: och har väl rätt ålder för sandlådan... Dessutom har inte en enda tävling regnat bort här uppe :devil:

Näe istället är hon väl helt söndertävlad!:devil:

Novali som tar till hårdhandskarna nu...komma här med 70% hästar och tro att grållen klär i nåt annat än blågult!:rofl:;)
 
Sv: Nu får Torn också ha en tråd!

Ska dit o rida häst på söndagen, så hoppas på varmt o srålande solsken i helgen!
 

Liknande trådar

Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
623
Senast: Lady_S
·
Gnägg Verkar inte hitta någon GHS-tråd för i år, och jag hoppas att jag lägger den rätt! Nu är det inte många dagar kvar. Jag själv, precis...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 364
Senast: mars
·
Anläggning (Jag testar att ställa frågan i den här tråden istället för att göra en ny i ämnet - gissar att många här har koll.) Hur många här...
2
Svar
22
· Visningar
1 108
Övr. Hund Hej! Jag har sedan 2 år tillbaka min första hund. Hon är det finaste jag har, och att se henne lycklig är det bästa jag vet. Jag gör...
Svar
19
· Visningar
1 904
Senast: Hellhound
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • WE-tråden
  • Ridskoleryttare
  • Tungband

Omröstningar

  • Stänger du toalettlocket?
Tillbaka
Upp