Bukefalos 28 år!

Nu finns han inte mer

Arrows

Trådstartare
missen.jpg


Min vän finns inte mer...
Han har alltid ju funnits där..., imorgon får jag vakna upp till en värld som han inte längre tillhör.

13 år blev han.. jag pekade ut honom själv när jag var fyra och sedan dess har han funnits i mitt liv.

RIP

kan inte sluta gråta :cry::cry:
 
Sv: Nu finns han inte mer

Åh, vilken fin kisse han var. :love:

Det är det hemska när man förlorar någon man älskar, att smärtan känns lika stark som glädjen och kärleken man kände.

Jag förstår att du är ledsen och gråter, han var ju er gosemisse.

Tusen varma tröstkramar, Maya
 
Sv: Nu finns han inte mer

Åh vilken underbar kille. Blir aldeles tårögd själv då jag många gånger tänker tanken hur det blir när min pälskling går ur tiden och hur jag skall kunna klara det. Han är 10,har haft honom sen han var 1 år och det är otänkbart att han inte skulle finnas men det är ett faktum att den dagen kommer komma.

Förstår din oerhörda sorg. Kramar :cry:
 
Sv: Nu finns han inte mer

Så vacker han var. :love:

De tar så liten plats på jorden men lämnar så ofattbart stora tomrum efter sig när de lämnar den. Jag känner med dig i din sorg. :cry:

Kramar!
 
Sv: Nu finns han inte mer

KL

tack för dom fina orden :cry: det är väldigt tomt här hemma :(
 
Sv: Nu finns han inte mer

Usch, så fruktansvärt. Det är hemskt att mista en katt, en vän och en kär familjemedlem.
Jag vet hur det känns...:cry:

Massor av tröstekramar.
 

Liknande trådar

Skola & Jobb Dramatisk rubrik men det är så det känns :cry: Är inne i en djup kris och det känns som att jag håller på att förlora fotfästet. Jag...
Svar
3
· Visningar
803
  • Artikel
Dagbok Min hyresvärd är en idiot IGEN! Han har höjt hyran med 5,9% trots att det står på hyresgästföreningens hemsida att hyresvärdarna får...
Svar
13
· Visningar
1 571
Senast: Lyan
·
Kropp & Själ Jag har haft ont i ländryggen i några år nu på morgonen när jag vaknat (stel och öm i musklerna ffa) men det har blivit så att säga...
Svar
14
· Visningar
594
Senast: Ramona
·
Hundavel & Ras Hej! Jag har en tik och en hane hemma som är mina egna. De är av rasen mops. Jag skulle ta valpar vid detta löpet, men det går inte som...
2
Svar
21
· Visningar
3 881
Senast: ildiko
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hämta eller sälja? Toyota Auris
Tillbaka
Upp