Nu försöker jag tina upp...

Jag tog en snabb kylslagen permonad genom Örebros vackra trästad/friluftsmuséet Wadköping. Det var nämligen årets första julmarknadssöndag. Det var mycket att känna på, se på, dofta på och smaka på.

Om man ska på besök till Örebro, så är faktiskt Wadköping ett fantastiskt besöksmål, året om.

I köket väntar glöggté, smaksatt kaffe irish coffee, smaksatt kaffe whisky samt bredbar salamipasta. Så det blir rostad macka med salamipasta i kväll... men om det blir té eller kaffe... är inte hugget i sten än. :)


259593706_10158966650812620_118650294206280009_n.jpg
 
Senast ändrad:

Jag tog en snabb kylslagen permonad genom Örebros vackra trästad/friluftsmuséet Wadköping. Det var nämligen årets första julmarknadssöndag. Det var mycket att känna på, se på, dofta på och smaka på.

Om man ska på besök till Örebro, så är faktiskt Wadköping ett fantastiskt besöksmål, året om.

I köket väntar glöggté, smaksatt kaffe irish coffee, smaksatt kaffe whisky samt bredbar salamipasta. Så det blir rostad macka med salamipasta i kväll... men om det blir té eller kaffe... är inte hugget i sten än. :)


Visa bifogad fil 79966
Och tänker ni dyka upp i Örebro, av en eller annan anledning. Hör gärna av er, så kan jag kanske guida lite i Wadköping eller vid Naturens Hus, eller uppe vid Karlslund som då är en bit ut på väster. :) Permobilen är laddad.
 

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

  • Koppel som släppte
  • Oseriös avel 2023
  • Akvarietråden IV

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka
Upp