Bukefalos 28 år!

Nu gå vi ut.

Har oxå varit ute,sått lite fröer (japp sist på den bollen) städat i trädgården,byggt en valplåda åt fodervärden, röjt i kuvösen, bara luktat på våren,fikat i kuvösen o nu ska vi gå en kortare promenad så Bella aka valen får röra lite på sig oxå.
 
Här är det skitkallt idag. Eller skitkallt är det väl egentligen inte, men det KÄNNS skitkallt med nollgradigt och isiga vindar.
Har trots det varit ute några svängar och ska ut ett par gånger till ikväll, men ärligt talat hade jag hellre stannat inne i värmen framför en skärm ;)
 
Ut med er i solen. Skit i Corona och diverse skärmar. Det ger motståndskraft på riktigt för hjärta o själ. Hepp o hoj, ses i kväll.

Jag har varit ute i solen hela dagen. Först tittade jag på ihopsläpp i lösdriften bredvid min, sen blev det stallhäng en stund innan jag red 70 min ut i skogen med en kompis. Efter lite mer stallhäng är jag nu sådär tröttnöjd som man kan vara efter en aktiv dag. :)
 
Screenshot_20200314-180206_Instagram.jpg


Samlat D-vitamin i mängder.
 
Varit ute under en stor del av dagen den underbara solen känns så välbehövlig efter denna vintern. På stan var det dock jättelite folk mot en vanlig lördag. Ganska skönt i och för sig men man undrar ju hur affärerna ska klara sig om detta håller i sig. Många affärer kämpar ju ändå för sin överlevnad med näthandel och allt.
 

Liknande trådar

Övr. Barn Vi tillbringar emellanåt en del tid tillsammans med barnens två kusiner och deras föräldrar. När vi gör det blir det uppenbart att vi...
2
Svar
23
· Visningar
2 580
Kropp & Själ Suck… jag stukade min fot ganska rejält förrförra sommaren vilket gick över med vila, fotleden har dock känts svagare sedan dess. Jag...
Svar
6
· Visningar
343
Kropp & Själ Jag tror att jag "gått i väggen". I lördags gick ett av akvarierna här hemma sönder och så även jag. Det kändes som att allt rasade runt...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
5 175
Senast: Jahaja
·
  • Artikel
Dagbok Okej, på senaste har jag och mina kompisar börjat släppa att gå på ”random” fester asså hemmafester hos folk man känner till runt om i...
Svar
3
· Visningar
700

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Hotellrum eller stuga
Tillbaka
Upp