Mänskligt Nu går det utför...

TheRedLightning

Trådstartare
Jag har börjat lessna rejält på min rygg. Tidigare haft ont i den och då har det hjälpt med ett kiropraktor besök och sen promenader.
Den här gången funkar inte det. Var hos kiropraktor, gick promenadet men upplevde att det ej blev bättre, av promenaden kändes det snarare som det blev värre.
Kontaktade då vården (är över en månad sedan), för att kolla vad jag kan göra och hur jag kan undersöka det vidare. Vårdcentralen kunde inget göra och skickade vidare till sjukgymnast, då de numera har rätt att remissera vidare.
Tog ett bra tag innan jag ens fick fatt i sjukgymnast, sen än värre hitta en tid som passar mig (trodde jag), sa vilka dagar jag är ledig från jobbet.
Tydligen har det blivit en miss, fick tid nu på torsdag, men egentligen kan jag inte pga att jag jobbar. Försöker nu lösa det med jobbet för vill verkligen inte boka om tiden då jag fått vänta i över en månad på den. Strular som sjutton just nu (vet inte ens om jag kan styra om jobbet, i värsta fall får jag ringa på onsdag och boka om) och jag har gått och haft ont i över en månad. Vill bara slippa ha ont. :(

Även sett fram emot att få träffa och umgås med en av mina få vänner den här helgen, vi kan inte träffas så ofta tyvärr. Nä då åker jag på och blir sjuk, troligen en bieffekt av YKB-kursen jag var på förra helgen. Klassisk förkylning. Livet är inte alls kul nu, sen ska jag tydligen gå på YKB i mellandagarna, första dan efter jul, vilket innebär att jag inte kan fira jul som normalt. Känns som om det är bättre att stanna hemma. Jag orkar verkligen inte flänga fram å tillbaka, börjar känna mig ensam igen trots att det inte är något jag valt själv.

Bah och dubbelt bah.

TheRedLightning:s ev trådar under: Dagbok Annonser Överallt

Hästdiskussioner nu

Övrigt-diskussioner nu

Dagbok

• Min mamma är död

Radannonser

Hästnyheter

Bukefalos