Nu har brorsan åkt

Vilken helg det varit. Så mycket känslor och intryck.

Det har varit jätte roligt att träffa brorsan. Vilken förändring han gjort men samtidigt är han ju ändå den samma som han var förut. Jag har förstått efter den här helgen att han fortfarande har så himla mycket att bearbeta. Han är så otroligt nervös, stressad och spänd, en liten grej kan få honom rätt upprörd och då får man liksom gå in och lugna. Han betedde sig lite som mig innan jag fick terapin. Ständigt påväg någonstans, svårt att sitta still och ta det lugnt.

Vi satt länge ute på kvällarna. Tog några öl, grät lite under vissa samtalsämnen, kramade varandra lite och var så himla glada att bara vara tillsammans igen. Även fast det var sorgligt när han åkte så var det ändå skönt. Jag har själv varit rätt spänd emellanåt. Vilket kanske inte är så konstigt. Ska bli skönt att få landa i alla miljoner tankar och känslor.

I helgen åker vi upp till ett par kompisar. Ska bli skönt att umgås med personer som kan sitta still längre perioder :D
 

Liknande trådar

L
  • Artikel
Dagbok Det är så jävla mycket som är sjukt och konstigt och äckligt i denhär världen. Och det är så jävla svårt att veta vad man ska tro på och...
2
Svar
35
· Visningar
1 795
Senast: LiviaFilippa
·
  • Artikel
Dagbok Först tänkte jag skriva i en kropp som inte orkar, men grejen är att ju längre tid jag varit sjuk desto mer en del av mig känns kroppen...
2 3
Svar
47
· Visningar
6 415
Senast: manda
·
  • Artikel
Dagbok En sak som jag var rädd för innan jag skilde mig var att det skulle vara plågsamt att vara ensam och att jag skulle “längta ihjäl mig”...
Svar
18
· Visningar
1 837
Senast: cassiopeja
·
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett...
7 8 9
Svar
164
· Visningar
18 720
Senast: jemeni
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Göra inlägg med mobilen
Tillbaka
Upp